منتدى تمريض المنصورة


 
الرئيسيةالبوابهاليوميةمكتبة الصوربحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
الخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
الأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
الأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
الإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
الإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
الأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
الأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
الأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
الخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
السبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
السبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
الخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 جدول الامتحانات

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mizo10
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 20/09/2010
العمر : 26


مُساهمةموضوع: جدول الامتحانات   الإثنين مايو 02, 2011 5:52 pm

انا اسف ياجماعة الخير ع الخبر المفزع ده بس ده قضاء ربنا وقدره (اللهم لا اعتراض) بس جدول الامتحانات نزل في الكلية وقريبا هيكون ع المنتدي بمشيئة الله وشكرررررررا mizo10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fullmoon
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 26
تاريخ التسجيل : 18/04/2011
العمر : 27


مُساهمةموضوع: رد: جدول الامتحانات   الإثنين مايو 02, 2011 6:33 pm

وليه الاخبار السارة دى بالليل كده؟؟؟
كده هيجيلنا كوابيس طول الليل ربنا يستر
شكراا على الخبر
فى انتظار الجدول
ولا حول ولا قوة الا بالله
بس ياريت تحطوا على فترات
عشان بس الصدمه
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mizo10
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 20/09/2010
العمر : 26


مُساهمةموضوع: رد: جدول الامتحانات   الجمعة مايو 06, 2011 9:55 am

انا تحت امركم بس احسن احطه كله عشان علي راي المثل وقوع البلاء ولا انتظاره farao farao farao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
جدول الامتحانات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى تمريض المنصورة :: أقسام الكلية :: منتدى الفرقة الثانية-
انتقل الى: