منتدى تمريض المنصورة

الرئيسيةالبوابهاليوميةمكتبة الصوربحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
*بسم الله الرحمن الرحيم * اهلا وسهلا مرحبا بكم فى منتدى تمريض المنصورة* *منتدى تمريض المنصورة يرحب بجميع الزائرين* الاعضاء الكرام والزائرين هذا المنتدى انشىء من اجل خدمة الجميع فمعامن اجل نشاطه وتقدمه نشارك باالردوالمشاركة فى الموضوعات والمسابقات* للشكاوى من الزائرين يرجى كتابتها فى قسم الشكاوى الخاص فى المنتدى*اشترك الان فى صفحة المنتدى على الفيس بوكfuturestars وكون معنا دائما *
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفل توزيع الحاسبات اللوحية على الطلبة المتفوقين في جامعة بنها
الخميس نوفمبر 28, 2013 11:38 am من طرف رهواندا

» مبادرة مصر اولا المبادرة المثالية
الأربعاء نوفمبر 20, 2013 9:45 am من طرف رهواندا

» دورات تدريبية لتوصيف البرامج وخرائط بنوعية بنها
الأربعاء نوفمبر 13, 2013 11:40 am من طرف رهواندا

» حفل خريجين كلية الاداب قسم اللغة الفرنسية وافتتاح مبادرة بداية
الإثنين نوفمبر 11, 2013 11:35 am من طرف رهواندا

» هام لجميع الطلبة بالكليات بجامعة بنها
الإثنين مايو 27, 2013 11:15 am من طرف رهواندا

» Pharmacology Questions ..الحق معانا
الأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:33 pm من طرف the death blow

» Nursing role of medication
الأربعاء ديسمبر 19, 2012 6:29 pm من طرف the death blow

» حملة الدفاع عن هوية مصر الاسلامية
الأربعاء مارس 14, 2012 12:14 am من طرف eng.mirooo

» هل تعلم؟.....معلومات طبية قيمه جدا
الخميس مارس 08, 2012 3:34 pm من طرف أم معتز

» زوج مخنوق جداااا
السبت ديسمبر 17, 2011 5:02 pm من طرف eng.mirooo

» جراحة Disphgia
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:43 pm من طرف المصري

» محاضرة الفارما
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:40 pm من طرف المصري

» تمريض
الإثنين أكتوبر 31, 2011 10:33 pm من طرف المصري

» سؤال هااام جدا
السبت أكتوبر 15, 2011 5:53 pm من طرف براءة

» رساله لجميع الأعضاء
الخميس أكتوبر 06, 2011 4:06 pm من طرف the death blow

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 

برنامج لقاء التعارف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مُساهمةموضوع: برنامج لقاء التعارف    الخميس سبتمبر 23, 2010 10:08 am

السلام عليكم ورحمه اللة وبركاته

خطرت ببالى فكرة وأردت أطرحها عليكم

أردت أن أجعل من هذا الموضوع برنامج أسبوعى أستضيف فيه أحد الأعضاء أو المشرفين أو الجدد أو حتى المديرين

وأجرى معه لقاء نتحدث فيه عن أشياء متنوعه وسوف إقوم بتجهيز هذه الإستضافه وهذا اللقاء

فإن عجبتكم الفكره فلنبدأ وأول من يوافق على الفكره سوف يكون هو ضيف أول لقاء فى هذا البرنامج

وقد إخترت لهذا البرنامج الأسبوعى إسم لقاء التعارف

وسوف يتجدد اللقاء من عضو لأخر يوم الخميس من كل أسبوع فى الساعه السادسه مساء

أرجو أن تنال الفكرة إعجابكم

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس سبتمبر 23, 2010 11:21 am

أهلا وسهلا بعضونا المميز المتألق

منورنا دايما

طبعا أنا سعيد جدا جدا جدا بإستضافه حضرتك النهارده وأتمنى تنبسط وتفرح معانا

وفى البدايه أنت ليك كامل الحريه فى الإجابه والنقاش فى بعض الأسئله وترفض التحدث والنقاش فى بعضها الأخر

فأنت هنا ليس للنقاش ولا الإختبار وإنما لكى نتعرف عليك بصدق وصراحه ولكى يجرى بيننا بحر الصداقه والحب والأخوة التى يرى كثير من الناس والأعضاء أن هذة الصداقه والحب تم تزييفها وكأنها إردت زى من الشوائب التى قد غيرتها فما رأيك فى هذا الموضوع ؟

وبعد أن سمعنا وإستفدنا بكلامك ورأيك فى هذا الموضوع أرى نفسى أريد أن أعطيك فرصه تتحدث فيها عن نفسك من وجهة نظرك ولا أريد أن أسألك عن إسمك ولا بلدك ولا هوايتك ولا شخصيتك وإنما أترك لك الساحه دون أى قيود لكى تحدثنا عن نفسك فى سطور معدوده كما تحب فتفضل ضيفنا الكريم......

أما الأن قد حان وقت العبور إلى فقرات هذة الحلقه المميزه لأنها أول حلقات البرنامج ومميزه أيضا بضيفنا الكريم

وأول فقرات هذة الحلقه أننا سوف نضعك ضيفنا الكريم فى موقف ما معين لكى نرى ردود أفعالك
فأنت الأن طالب تذهب إلى الكلية وفى دخولك مدرج المحاضرات وقعت حتى ضحك عليك الدكتور والطلاب فما رد فعلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكأننى رأيت هذا الموقف بايخ جدا وأريد أن أضعك فى موقف أخر جميل يتمناه أى شاب وأى فتاه
فأنت الأن خرجت من المحاضرة وجلست فى مكان هادئ وجلس بجوارك قمر لم تره من قبل حتى أنه أصابك بالإعجاب والإفتتان ورأيته يقول لك ماتزعل نفسك اللى حصل ده ممكن يحصل لنا كلنا وعلى رأى المثل ما يقع إلا الشاطر وفضل يهزر معاك بأسلوب جميل جدا فماذا تفعل ؟؟؟؟؟؟؟؟

أما الأن ننتقل للفقرة الثانيه وهى الأسرار وفيها أريد أن أعرف بعض الأسرار التى سوف أطلبها منك الأن فى وجهة نظرك

أولا أسرار السعاده فى وجهة نظرك ؟

ثانيا أسرار النجاح فى وجهة نظرك ؟

أريد أن تقول الإجابه فى كلمات منفصله فمثلا تقول لى من وجهة نظرك الشخصيه أسرار السعاده المال والحب ولا أقول أن هذة هى الإجابه ولكنى أريد الإجابه فى كلمات هكذا.

أما الفقره الثالثه من برنامجنا نتحدث فيها عن العاطفه وفيها أريد أن تصف لنا العاطفه التى تسيطر على حياتك بأسلوبك الخاص فلتتفضل........

وإذا ذكرت العاطفه ذكر القلب وفى داخل القلب نجد ما يسمى بالحب فما معنى الحب فى قلبك وماذا يمثل فى حياتك وهل إقتحم هذا الحب قلبك أم لا؟؟؟؟؟؟

أما الأن حان وقت رابع فقرات البرنامج وأنا شخصيا أسميها فقرة الإستغلال وكأننى أريد إستغلالك الأن لكى تقول لنا فكرة نطور بها من هذا المنتدى أى فكرة ولو كانت بسيطه........

ومع الفقره الخامسه أوجه لك أسئله شخصيه جدا

أولا ماهى أمنية حياتك ؟؟؟؟؟

ثانيا ما مواصفات شريك حياتك التى تتمناها؟؟؟؟؟
ثالثا كيف تقضى أوقات فراغك؟؟؟؟؟؟؟؟

وننتقل الأن إلى أخر فقرات هذا البرنامج وفيها أريد أن أترك لضيفنا الحريه لكى يوجه كلمه لهذا المنتدى ولهذا البرنامج الأسبوعى وأريد أن يكون قد إستمتع بهذا الحوار وأنا طبعا سعيد جدا بالتقرب والتعرف عليه ولا أريد أن أبعث له طلب صداقه على المنتدى وإنما أريد أن أبعث له طلب أخوه من قلبى وله أيضا الحريه أن يقبل أو يرفض.

شكرا لك ضيفى الكريم وأتمنى أن تكون قد إستمتعت معى وأن ينال هذا البرنامج إعجابك...........

ولنا لقاء متجدد مع ضيف جديد وفقرات جديدة

فى السادسه من يوم الخميس القادم إن شاء الله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس سبتمبر 23, 2010 11:32 am

فى هذة الحلقه أول من يدخل وتعجبه الفكرة هو الضيف المقصود وبعد ذلك سوف أقوم بإختيار باقى الضيوف وإستضافتهم

فهذا ليس إختبار للأعضاء لكى يجيبون على الأسئله

فأرجو من الأعضاء أن تكون هذة الأسئله للضيف الأول فقط

ولكم باقى الأعضاء لقاءات أخرى مميزه أيضا

شكرا لكم جميعا
eng.mirooo
برنسيسة المنتدى و مشرفة القسم العام والاسلامى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 6:53 pm

محمد عبد الرؤف كتب:
أهلا وسهلا بعضونا المميز المتألق

منورنا دايما

طبعا أنا سعيد جدا جدا جدا بإستضافه حضرتك النهارده وأتمنى تنبسط وتفرح معانا

وفى البدايه أنت ليك كامل الحريه فى الإجابه والنقاش فى بعض الأسئله وترفض التحدث والنقاش فى بعضها الأخر

فأنت هنا ليس للنقاش ولا الإختبار وإنما لكى نتعرف عليك بصدق وصراحه ولكى يجرى بيننا بحر الصداقه والحب والأخوة التى يرى كثير من الناس والأعضاء أن هذة الصداقه والحب تم تزييفها وكأنها إردت زى من الشوائب التى قد غيرتها فما رأيك فى هذا الموضوع ؟

والله الحقيقة اناشايفة ان فكرة الموضوع جميله جدااااااااااااااااااااااا

وبعد أن سمعنا وإستفدنا بكلامك ورأيك فى هذا الموضوع أرى نفسى أريد أن أعطيك فرصه تتحدث فيها عن نفسك من وجهة نظرك ولا أريد أن أسألك عن إسمك ولا بلدك ولا هوايتك ولا شخصيتك وإنما أترك لك الساحه دون أى قيود لكى تحدثنا عن نفسك فى سطور معدوده كما تحب فتفضل ضيفنا الكريم......

أما الأن قد حان وقت العبور إلى فقرات هذة الحلقه المميزه لأنها أول حلقات البرنامج ومميزه أيضا بضيفنا الكريم

وأول فقرات هذة الحلقه أننا سوف نضعك ضيفنا الكريم فى موقف ما معين لكى نرى ردود أفعالك
فأنت الأن طالب تذهب إلى الكلية وفى دخولك مدرج المحاضرات وقعت حتى ضحك عليك الدكتور والطلاب فما رد فعلك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هتحرج جدااااااااااااااااااااااااااااااا وسهل جدااااااااااااااااااااااا ابكي
وكأننى رأيت هذا الموقف بايخ جدا وأريد أن أضعك فى موقف أخر جميل يتمناه أى شاب وأى فتاه
فأنت الأن خرجت من المحاضرة وجلست فى مكان هادئ وجلس بجوارك قمر لم تره من قبل حتى أنه أصابك بالإعجاب والإفتتان ورأيته يقول لك ماتزعل نفسك اللى حصل ده ممكن يحصل لنا كلنا وعلى رأى المثل ما يقع إلا الشاطر وفضل يهزر معاك بأسلوب جميل جدا فماذا تفعل ؟؟؟؟؟؟؟؟

االحقيقة مش عارفة اجاوب علي السوال ده بس كل اللي هعمله اني هسيب المكان واقوم

أما الأن ننتقل للفقرة الثانيه وهى الأسرار وفيها أريد أن أعرف بعض الأسرار التى سوف أطلبها منك الأن فى وجهة نظرك

أولا أسرار السعاده فى وجهة نظرك ؟
سر السعاده القناعه
ثانيا أسرار النجاح فى وجهة نظرك ؟
هي اسرار النجاح كتيرة جدااااااااااااااا واقتع سر النجاح رضا ربنا
أريد أن تقول الإجابه فى كلمات منفصله فمثلا تقول لى من وجهة نظرك الشخصيه أسرار السعاده المال والحب ولا أقول أن هذة هى الإجابه ولكنى أريد الإجابه فى كلمات هكذا.

أما الفقره الثالثه من برنامجنا نتحدث فيها عن العاطفه وفيها أريد أن تصف لنا العاطفه التى تسيطر على حياتك بأسلوبك الخاص فلتتفضل........
العاطفه المسيطرة في الاغلب الاعم هي الحزن ومش معني كده اني بحب الكابه
وإذا ذكرت العاطفه ذكر القلب وفى داخل القلب نجد ما يسمى بالحب فما معنى الحب فى قلبك وماذا يمثل فى حياتك وهل إقتحم هذا الحب قلبك أم لا؟؟؟؟؟؟
الحقيقة مش عارفة والله معناه او يمكن مش حاسه بيها ممكن لاني ببشعر اني في الدنيا دي لوحدي
أما الأن حان وقت رابع فقرات البرنامج وأنا شخصيا أسميها فقرة الإستغلال وكأننى أريد إستغلالك الأن لكى تقول لنا فكرة نطور بها من هذا المنتدى أى فكرة ولو كانت بسيطه........

ااعتقد افكااااااااااااار حضرتك كافيه ومحدش يقدر يقول عليها نص كلمه
ومع الفقره الخامسه أوجه لك أسئله شخصيه جدا

أولا ماهى أمنية حياتك ؟؟؟؟؟
امنيتي في الحياه اني احصل علي لقب مهندسه وبجدارة واثبت وجودي
ثانيا ما مواصفات شريك حياتك التى تتمناها؟؟؟؟؟
والله مش عارفه وعمري والله مافكرت في موصفاته

ثالثا كيف تقضى أوقات فراغك؟؟؟؟؟؟؟؟

اقضي اوقات فراغي معاكم في المنتدي واقبل ماكنت اشترك في المنتدي كانت بعض البرامج ا

وننتقل الأن إلى أخر فقرات هذا البرنامج وفيها أريد أن أترك لضيفنا الحريه لكى يوجه كلمه لهذا المنتدى ولهذا البرنامج الأسبوعى وأريد أن يكون قد إستمتع بهذا الحوار وأنا طبعا سعيد جدا بالتقرب والتعرف عليه ولا أريد أن أبعث له طلب صداقه على المنتدى وإنما أريد أن أبعث له طلب أخوه من قلبى وله أيضا الحريه أن يقبل أو يرفض.

الحقيقه انا بحس ان كل اللي في المنتدي اخواتي واخواني واتمني ان تدوم هذة العلاقة
شكرا لك ضيفى الكريم وأتمنى أن تكون قد إستمتعت معى وأن ينال هذا البرنامج إعجابك...........

ولنا لقاء متجدد مع ضيف جديد وفقرات جديدة

فى السادسه من يوم الخميس القادم إن شاء الله

[center]
[size=25]
[/size] [/center]
paradise flower
الكبيرة أوى
الكبيرة أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الثلاثاء سبتمبر 28, 2010 8:18 pm

موضوع جميل جدا يا محمد

واجاباتك جميله يا ميرو

سلمت يمناكم
http://futurestars.ba7r.org
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 01, 2010 9:13 pm

شكرا ليكى يا ميرووو

بجد إجاباتك جميله جدا ويارب تكون لإستضافه والموضوع عجبك وإستمتعتى بيه

وشكرا على مرورك يا باراديس وجهزى نفسك الخميس الجاى إن شاء الله

عشان مجهزلك أسئله تانيه صعبه

وإن شاء الله نتقابل الخميس القادم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 02, 2010 8:56 am

اوك يامحمد

i'm ready
love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 02, 2010 9:40 am

احم احم
انا عجبنى الموضوع اوى بس خفت اشارك لحد يسالنى ههههههههههههههههههههه
بس فى الاخر قلت ابدى اعجابى بالموضوع بدال براديس اللى هتسال بقا هههههههههههه

موضوع حلو بجد
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 07, 2010 8:10 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أهلا وسهلا بيكو يا أجدع شباب وأجمل بنات ويارب تكونو كلكم بخير

أنا زى ما وعدتكم إن شاء الله كل خميس هأستضيف حد من المنتدى وأوجه لة أسئلة عشان نتعرف عليه أكتر

والمرة دى لا قيت نفسى عايز أتعرف أكتر على باراديس فلور وأكيد كل الأعضاء كمان عايزين يتعرفو عليها زيى

يا ضيفنا إن زرتنا لوجدتنا نحن الضيوف وأنت رب المنزل

أهلا وسهلا بيكى يا زهرة الجنه طبعا إنتى مش ضيفة إنتى صاحبة مكان وأنا اللى ضيف وفى البدايه أحب أقولك إن إنتى من حقك ترفضى الإجابة عن أى سؤال لو حبيتى ويلا بينا نبدأ عشان أنا مستعجل أوى على فكرة

الأول أنا مش بأحب أسأل حد عن نفسة أنا بأحب أسيب كل واحد يعرفنا بنفسة بالطريقة اللى تريحة ولوقتى هسيبك تكلمينا عنك شوية يعنى الإسم والسن وكل اللى عايزة تقوليله قولية يا باراديس إحنا سامعينك....

بعد ما تعرفينا عليكى يا باراديس حبيت أوجهلك شوية أسئلة وطبعا لو مش عاجبك أى سؤال من حقك ترفضى الإجابة لأن ده مكان للتعارف لا للأسئلة

واحد/ لو رجع بيكى الزمان ورجعتى عندك خمس سنوات هتعملى إية أو إيه اللى إنتى كان نفسك تعملية فى طفولتك وما عملتيهوش وهل نفسك فعلا يرجع بيكى الزمان ولا لأ ؟؟؟

إتنين/ لو روحتى الكلية والدكتورة هتعملك Evaluation على حالة سيكو والحالة دى راجل بيقولك إن هو متجوز وكان عندة بنتين توأم واحده ماتت وهو معتقد إن زوجته قتلتها وقرر يقتل التانية عشان يكون هو قتل بنتها زى ما هى قتلت بنتة وتبقى واحدة قصاد واحده مع إن التانية بنتو بردو بس سيكو بأه يا باراديس ههههههههه والدكتورة قالتلك الحالة دى إسمها إيه هههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

سواء كنتى كومينتى أو سكاتريك الحالة دى ممكن تقابلك يعنى لازم تجاوبى.

تلاتة/ لو واحد إنتى عايزة تشوفية وتتعرفى علية قالك أنا جاى المنصورة الأسبوع اللى جاى وإنتى طبعا فضيتى نفسك وأخدتى أجازة من الشغل والكليه وجهزتى برنامج فسح فى المنصوره عشان لما تتقابلو كلكم يعنى زمايلك وزمايلة وتورية الكليه وتقضو وقت حلو مع بعضكم كلكم وبعدين ما جاش هتعملى فية إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أربعة/ الجزء اللى جاى هقولك فية مواقف حصلتلى وتقوليلى هتعملى إية لو كنتى مكانى بس بجد عشان أشوف اللى أنا عملتة كأن صح ولا خطأ

فى مرة كنت طالع أغنى فى حفلة على مسرح الكلية عندنا وفى البروفه بتاع الأغنية واحد شتمنى لو مكانى هتعملى إية؟

كنت مع صحابى فى مصيف وأخدنا كلنا شقة فى الأسكندريه لمدة أسبوع وفى اليوم التانى فوجئنا كلنا إن فيه واحد مننا مسروق منه 500 جنية وشك فينا كلنا وكان بالنسبه ليا أكتر من أخ وكنت متوقع إنه ممكن يشك فى أى حد إلا أنا يعنى لو كانت فلوسى اللى إتسرقت كنت شكيت فى أى حد إلا هو وبعدين لاقينا الفلوس بعدها بيومين وإتأسفلى كتير لو مكانى هتعملى إيه هتكلمية تانى ولا لأ وياترى هتكونو زى الأول ولا الموقف ده هيفضل مأثر عليكم دايما ؟؟

خمسة/ السؤال دة إم سى كيو فكرى فية كويس يا زهرة الجنة قبل ما تجاوبى

لو حد من الأعضاء اللى غاليين عليكى أوى أوى فى المنتدى حصل بينك وبينه سوء تفاهم وإختلفتم مع بعض لدرجه إنك زعلتى منه أوى هتعملى إيه

هتسيبى المنتدى ومش هتدخلى تانى خالص.

هتحاولى تصححى سوء التفاهم ده يعنى هترجعى الميا لمجاريها زى ما بيقولو.

هتأخدى جنب وتكبرى دماغك منه خالص وتعيشى عادى ولا أكنك عرفتيه.

هتزعلى قوى وتبكى وتبعدى وتقررى تنسى وتلغى الموقف والشخص ده من حياتك.

ستة/ ما مدى علاقتك بالكلمات التالية

الشر

الخير

الحب

الحزن

التمريض

سبعة/ لو لاقيتى حد مش تعرفية بينتحر هتعملى إيه ؟؟؟؟

تمانية/ بتحبى مين أكتر

الجمال ولا الفلوس عند الشباب

الولد ولا البنت عند الإنجاب

تسعة/ المفروض السؤال ده كنت أسئلك فية عن رأيك فى المنتدى والبرنامج وأطلب منك تقولى إقتراح لتطوير المنتدى بس طبعا أنا شايف إن إنتى مجرد وجودك بس على المنتدى ده فى حد ذاتة تطوير للمنتدى.

عشرة/ إوصفى البرنامج ده بكلمتين إتنين بس ؟؟؟؟

وده أخر سؤال فى الحلقة المميزة دى يا باراديس وبجد أنا كنت سعيد جدا وأنا بأكتب الأسئله دى وهأكون سعيد أكتر لما أقرأ الإجابات وأتمنى الأسئله تكون خفيفة

شكرا ليكى يا باراديس ويا رب دايما تكونى بخير ومعانا على طول

وإن شاء الله الخميس اللى جاى يكون معايا عضو جديد نتعرف علية

شكرا لكم يا أجدع شباب ويا أجمل بنات وتصبحو على خير ..........
love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 07, 2010 8:23 pm

فكره حلوه يا محمد والله اول مره اقرا الموضوع بقا رايى جه متاخر سورى

وانت من اهل الخير
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 07, 2010 8:28 pm

شكرا لمرورك يالف دريم

وإن شاء الله هيكون ليكى حلقة خاصة بيكى
paradise flower
الكبيرة أوى
الكبيرة أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 08, 2010 7:18 pm

أهلا وسهلا بيكى يا زهرة الجنه طبعا إنتى مش ضيفة إنتى صاحبة مكان وأنا اللى ضيف وفى البدايه أحب أقولك إن إنتى من حقك ترفضى الإجابة عن أى سؤال لو حبيتى ويلا بينا نبدأ عشان أنا مستعجل أوى على فكرة
اوك
الأول أنا مش بأحب أسأل حد عن نفسة أنا بأحب أسيب كل واحد يعرفنا بنفسة بالطريقة اللى تريحة ولوقتى هسيبك تكلمينا عنك شوية يعنى الإسم والسن وكل اللى عايزة تقوليله قولية يا باراديس إحنا سامعينك....

اولا احب اشكرك علي الاستضافه دي

انا اسمي باردايس فلور او زهرة الفردوس بحب الاسم ده جدااا لانه غالي عندي اوي
عندي 21 سنه في سنه رابعه السنه دي ان شاء الله
ولسه قدامي سنه واخلص الكليه بس ان شاء الله عندي امل اني اكمل دراسات عليا
ونفسي ربنا يحققلي حلمي ده ان شاء الله
بحب المنتدي ده جداااااا
والناس اللي هنا ناس محترمه جدا جدا
واتعرفت علي اصحاب واخوات جداد ويارب تفضل صداقتنا علي طول
بحب مجال التمريض ده جدااا وكنت في ثانوي بتمني ادخل الكليه دي
وبصراحه في سنه اولي كرهتها بس الحمد لله بعد كده حبيتها جداا
لانها مهمه ساميه جدااا وان شاء الله ربنا هيجازينا عن اللي بنعمله كل الخير

بعد ما تعرفينا عليكى يا باراديس حبيت أوجهلك شوية أسئلة وطبعا لو مش عاجبك أى سؤال من حقك ترفضى الإجابة لأن ده مكان للتعارف لا للأسئلة
اوك
واحد/ لو رجع بيكى الزمان ورجعتى عندك خمس سنوات هتعملى إية أو إيه اللى إنتى كان نفسك تعملية فى طفولتك وما عملتيهوش وهل نفسك فعلا يرجع بيكى الزمان ولا لأ ؟؟؟
لو كان رجع بيا الزمان لسن 5 سنين مكنتش غلطت واخترت ناس ميستحقوش لقب اصحاب او اصدقاء

بس خلاص اللي حصل حصل وقدر الله وماشاء فعل
إتنين/ لو روحتى الكلية والدكتورة هتعملك Evaluation على حالة سيكو والحالة دى راجل بيقولك إن هو متجوز وكان عندة بنتين توأم واحده ماتت وهو معتقد إن زوجته قتلتها وقرر يقتل التانية عشان يكون هو قتل بنتها زى ما هى قتلت بنتة وتبقى واحدة قصاد واحده مع إن التانية بنتو بردو بس سيكو بأه يا باراديس ههههههههه والدكتورة قالتلك الحالة دى إسمها إيه هههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

سواء كنتى كومينتى أو سكاتريك الحالة دى ممكن تقابلك يعنى لازم تجاوبى.

وليه الاحراج ده بس يامحمد؟؟
مانت عارف اني لسه مش اخدت سيكو
جاوب انت بقي عن السؤال ده
او اجله وان شاء الله هجاوبك عليه كمان 3 او 4 شهور بس مش اكتر

تلاتة/ لو واحد إنتى عايزة تشوفية وتتعرفى علية قالك أنا جاى المنصورة الأسبوع اللى جاى وإنتى طبعا فضيتى نفسك وأخدتى أجازة من الشغل والكليه وجهزتى برنامج فسح فى المنصوره عشان لما تتقابلو كلكم يعنى زمايلك وزمايلة وتورية الكليه وتقضو وقت حلو مع بعضكم كلكم وبعدين ما جاش هتعملى فية إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هولع فييييه

هههههههههههههههه
لا طبعا بهزر
الاول هسمع منه الاسباب اللي خلته مش يجي
وبعدين ممكن اسامحه لو كانت اسباب مقنعه او لو كانت خارجه عن ارادته
أربعة/ الجزء اللى جاى هقولك فية مواقف حصلتلى وتقوليلى هتعملى إية لو كنتى مكانى بس بجد عشان أشوف اللى أنا عملتة كأن صح ولا خطأ

فى مرة كنت طالع أغنى فى حفلة على مسرح الكلية عندنا وفى البروفه بتاع الأغنية واحد شتمنى لو مكانى هتعملى إية؟
وقتها هيبقي كل تركيزي اني اقدم احسن حاجه عندي علي المسرح

فممكن ارد علي الشخص ده باسلوب محترم وهحاول اتماسك عشان ده مش ياثر علي شغلي او علي الهدف بتاعي
وبعد الحفله بقي ممكن لو شفته تاني هتنرفز عليه
بس لو اعتذر ممكن اسامحه
كنت مع صحابى فى مصيف وأخدنا كلنا شقة فى الأسكندريه لمدة أسبوع وفى اليوم التانى فوجئنا كلنا إن فيه واحد مننا مسروق منه 500 جنية وشك فينا كلنا وكان بالنسبه ليا أكتر من أخ وكنت متوقع إنه ممكن يشك فى أى حد إلا أنا يعنى لو كانت فلوسى اللى إتسرقت كنت شكيت فى أى حد إلا هو وبعدين لاقينا الفلوس بعدها بيومين وإتأسفلى كتير لو مكانى هتعملى إيه هتكلمية تانى ولا لأ وياترى هتكونو زى الأول ولا الموقف ده هيفضل مأثر عليكم دايما ؟؟
هو فعلا الموقف يزعل جداااا

بس لو احنا اصحاب اوي مش هسمح لاي حاجه انها تاثر علي صداقتنا
ومادام هو اعتذر واتأسف اكتر من مرة
انا هقبل اعتذاره وهعدي الموقف

خمسة/ السؤال دة إم سى كيو فكرى فية كويس يا زهرة الجنة قبل ما تجاوبى

لو حد من الأعضاء اللى غاليين عليكى أوى أوى فى المنتدى حصل بينك وبينه سوء تفاهم وإختلفتم مع بعض لدرجه إنك زعلتى منه أوى هتعملى إيه

هتحاولى تصححى سوء التفاهم ده يعنى هترجعى الميا لمجاريها زى ما بيقولو.

دي تقريبا الاجابه الاقرب لشخصيتي

والله هيبقي علي حسب الموقف يامحمد

بس انا مش بعرف اكبر دماغي او اطنش خالص
ولو هو حد غالي عندي زي مابتقول اكيييييد هزعل اوي وهعيط كتير بس مش هلغي الشخص من حياتي

ستة/ ما مدى علاقتك بالكلمات التالية

الشر
مش بحبه خالص لا ليا ولا لاي حد
الخير
شئ بقي نادر في الحياه الايام دي بس لسه مش منقرض
الحب
اسمي معاني الوجود
الحزن
الحزن دولة لا يسكنها غيري
واصحابي بيسموني الكئيبه
التمريض
مهنتي العزيزة
ومجال راقي جدااا لا يفهم معناه ولا يقدره حق قدره الا صاحب العقل المتزن

سبعة/ لو لاقيتى حد مش تعرفية بينتحر هتعملى إيه ؟؟؟؟
اكيد هحاول انقذه حتي لو معرفوش
وبعدين هاخده علي المستشفي لو محتاج او لو عنده اصابات
ولو مفيش هقعد معاه واكلمه واحاول اهديه او افهم منه الاسباب
وكل اللي ربنا يقدرني عليه في اني انقذه ان شاء الله هعمله
تمانية/ بتحبى مين أكتر

الجمال ولا الفلوس عند الشباب
والله لا ده ولا ده
اهم حاجه الاخلاق والاحترام

الولد ولا البنت عند الإنجاب
اي حاجه ربنا يجيبها هتبقي خير ان شاء الله
اكيد ربنا مش هيجيبلنا حاجه وحشه
تسعة/ المفروض السؤال ده كنت أسئلك فية عن رأيك فى المنتدى والبرنامج وأطلب منك تقولى إقتراح لتطوير المنتدى بس طبعا أنا شايف إن إنتى مجرد وجودك بس على المنتدى ده فى حد ذاتة تطوير للمنتدى.
ربنا يكرمك يامحمد
شكرا علي كلامك الجميل
عشرة/ إوصفى البرنامج ده بكلمتين إتنين بس ؟؟؟؟
برنامج رائع لصاحب قلم متميز

وده أخر سؤال فى الحلقة المميزة دى يا باراديس وبجد أنا كنت سعيد جدا وأنا بأكتب الأسئله دى وهأكون سعيد أكتر لما أقرأ الإجابات وأتمنى الأسئله تكون خفيفة

بشكرك جدااا يامحمد علي هذه الاستضافه الرائعه
الاسئله كانت جميله جدا
بس معلش بقي في سؤال السيكو معرفتش اجاوبه
واتمني اكون قدرت اجاوب علي كل الاسئله
وفعلا الموضوع راااائع جداا
سلمت يمينك لمنتداك

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 14, 2010 7:36 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
إذيكم يا شباب ويا بنات
أنا النهارده جايبلكم عضو طبعا كلنا عارفينه ومواضيعه كلها بتتكلم عنه
بس إحنا عايزين نقرب منه ونتعرف عليه أكتر
حتى ننتقل به من مرحله عضو زميل على المنتدى إلى مرحله الصديق لكى نكون أسره من خيرة الأصدقاء
أنا طبعا مش هأقول إسم العضو ده
بس أنا هسيبه هو اللى يتكلم عن نفسه ويقول إسمه وعمرة وكل حاجه عايز يقولهالنا عنه
.
.
.
.
وطبعا بعد ما نتعرف عليه وبعد ما يكلمنا عن نفسه بيجبرنى حب إستطلاعى اللى مش بأقدر أتخلص منه إنى أسأله شويه أشئله وطبعا زى ما بأقول فى كل مره من حقه يجاوب أو يرفض لأنه طبعا هنا مكان للتعارف لا للتحقيق والأسئله
بسم الله الرحمن الرحيم
الحلقه دى مكونه من خمسة فقرات حتى لا تكون طويله وممله
الفقره الأولى
فقرة متنوعه الأسئله تجيب عنها بكلمه واحده
ماذا تفعل عندما يتملكك الحزن ؟؟؟
ما رأيك فى بنت كفيفه أحبتك وأنت ترى أنها على قمه من الجمال والخلق ولا ينقصها إلا النظر فى عيون الشباب وإعترفت لك بحبها هل تتزوجها أم لا مع العلم أنك كنت تحبها أشد الحب عندما كانت تراك ؟؟؟؟؟
من هو مثلك الأعلى ؟؟؟
ماذا تتمنى أن تكون ؟؟؟
ما الشئ الذى لا ترضى عنه فى حياتك ؟؟؟
كفايه كده وننتقل للفقره التانيه
فقرة الرجوله ؟؟
ما معنى الرجوله فى نظرك ؟؟؟
ماذا لو أحببت بنت وملكتها وعرفت أنها لا تحبك من هو الرجل من يتركها أم من يظل يملكها ؟؟؟
هل الرياضه فى نظرك جزء من الرجوله ؟؟؟؟؟
ما المكسب الأكبر للرجل أن يكسب رجل مثالى أم يكسب أنثى مثاليه ؟؟؟
كفايه كده ويلا بينا ننتقل للفقره التالته فقره الإستغلال
أنا طبعا عايز أستغلك وأطلب منك فكر تضيفها لتطوير المنتدى أو على الأقل القسم اللى بتحبه مثلا
وكمان يا ريت تقولى رأيك فى البرنامج ده وبعدين فى المنتدى كله
وتقولى إيه الحاجه اللى ممكن تخليك ما تحبش تتدخل المنتدى تانى
أنا عن نفسى ما فيش حاجه تخلينى مش عايز أدخل مهما حصل
وكمان إستغلال أخير إيه رأيك فى الموضوع ده
وننتقل مع بعض للفقرة الرابعه وهى فقره الأعضاء المنتدى
بس لو هتجاوب جاوب بصراحه إما من حقك ترفض الإجابه
مين أكتر واحده وأكتر واحده حبيتهم على المنتدى ؟؟؟؟
فيه حد ضايقك من الأعضاء أو إنت شايف إنه تافه فى مواضيعه وردودة مثلا ؟؟؟
من وجهة نظرك من هى الشخصيه المميزه من حيث مواضيعها وردودها ومن هو الشخص المميز أيضا؟؟؟
مين اللى إنت ماتعرفوش وعايز تتعرف عليه من على المنتدى ده؟؟؟
وبكده نوصل للفقره الأخيرة فقرة الحب
كلنا طبعا نعرف الحب ولكن السؤال هل تعرف عليك الحب ومازلتم أصدقاء أم لا ؟؟؟
هل تتزوج من تحب أم تحب من تتزوج ؟؟؟
ما رأيك فيمن يقول أن االحب مرايته عميا ؟؟؟
لمن تقول أحبك ؟؟؟؟
هل الحب تضحيه أم إمتلاك ؟؟؟؟
شكرا ليك يا ميدو ويا رب تكون أسئلتى خفيفه وتعجبك
وإن شاء الله الأسبوع اللى جاى يكون معايا عضو جديد ينضم لمنتخب هذا المنتدى
ومش عايز حد من الأعضاء يزعل أو يقول إنى ناسيه أنا والله بس عامل الموضوع ده كل أسبوع عشان أنا فعلا مش فاضى وإن شاء الله مش هسيب حد من الأعضاء إلا لما أضمه إلى منتخب هذا المنتدى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 17, 2010 6:28 pm

يا ميدو إنت مش عايز تشرفنا وتعرفنا بيك ولا إيه

لو مش عايز براحتك ياباشا بس عرفنى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 22, 2010 9:59 am

طبعا ميدو شكلو رافض الإستضافه

بس إن شاء الله نكمل مع عضو تانى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 22, 2010 10:03 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

إذيكم يا شباب ويا بنات

أنا النهارده جايبلكم عضو مميز جدا

حتى ننتقل به من مرحله عضو زميل على المنتدى إلى مرحله الصديق لكى نكون أسره من خيرة الأصدقاء

.

.

.

.

وطبعا بعد ما نتعرف عليه وبعد ما يكلمنا عن نفسه بيجبرنى حب إستطلاعى اللى مش بأقدر أتخلص منه إنى أسأله شويه أشئله وطبعا زى ما بأقول فى كل مره من حقه يجاوب أو يرفض لأنه طبعا هنا مكان للتعارف لا للتحقيق والأسئله

بسم الله الرحمن الرحيم

الحلقه دى مكونه من خمسة فقرات حتى لا تكون طويله

الفقره الأولى

ما رأيك فى بنت كفيفه أحبتك وأنت ترى أنها على قمه من الجمال والخلق ولا ينقصها إلا النظر فى عيون الشباب وإعترفت لك بحبها هل تتزوجها أم لا مع العلم أنك كنت تحبها أشد الحب عندما كانت تراك ؟؟؟؟؟

من هو مثلك الأعلى ؟؟؟

ماذا تتمنى أن تكون ؟؟؟

فقرة الرجوله ؟؟

ماذا لو أحببت بنت وملكتها وعرفت أنها لا تحبك من هو الرجل من يتركها أم من يظل يملكها ؟؟؟

أنا طبعا عايز أستغلك وأطلب منك فكر تضيفها لتطوير المنتدى أو على الأقل القسم اللى بتحبه مثلا

وكمان يا ريت تقولى رأيك فى البرنامج ده وبعدين فى المنتدى كله

وتقولى إيه الحاجه اللى ممكن تخليك ما تحبش تتدخل المنتدى تانى

وننتقل مع بعض للفقرة الرابعه وهى فقره الأعضاء المنتدى

بس لو هتجاوب جاوب بصراحه إما من حقك ترفض الإجابه

مين أكتر واحده وأكتر واحده حبيتهم على المنتدى ؟؟؟؟

فيه حد ضايقك من الأعضاء أو إنت شايف إنه تافه فى مواضيعه وردودة مثلا ؟؟؟

من وجهة نظرك من هى الشخصيه المميزه من حيث مواضيعها وردودها ومن هو الشخص المميز أيضا؟؟؟

مين اللى إنت ماتعرفوش وعايز تتعرف عليه من على المنتدى ده؟؟؟

وبكده نوصل للفقره الأخيرة فقرة الحب

كلنا طبعا نعرف الحب ولكن السؤال هل تعرف عليك الحب ومازلتم أصدقاء أم لا ؟؟؟

لمن تقول أحبك ؟؟؟؟

شكرا ليك يا هيرو ويا رب تكون أسئلتى خفيفه وتعجبك

وإن شاء الله الأسبوع اللى جاى يكون معايا عضو جديد ينضم لمنتخب هذا المنتدى

ومش عايز حد من الأعضاء يزعل أو يقول إنى ناسيه أنا والله بس عامل الموضوع ده كل أسبوع عشان أنا فعلا مش فاضى وإن شاء الله مش هسيب حد من الأعضاء إلا لما أضمه إلى منتخب هذا المنتدى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 23, 2010 9:36 pm

إنت فين يا محمد
eng.mirooo

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 23, 2010 10:44 pm

انا مش عايزة حضرتك تقلق اكيد هيرو ممكن يكون مشغول
والحقيقه التوبيك ده جميل جداااا

[center]
[size=25]
[/size] [/center]
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 23, 2010 11:25 pm

لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

إذيكم يا شباب ويا بنات
أنا النهارده جايبلكم عضو مميز جدا
انا محمد أحمد.
مواليد 1/2/1992.
طالب عادى مبحبش الحزن بس كتير بكون زعلان ومش بحب أبين لحد.
نفسى أخلص كليه وأسيب البيت بقى وأروح أى مكان تانى انا من النوع اللى بحب التجوال.

بسم الله الرحمن الرحيم
الحلقه دى مكونه من خمسة فقرات حتى لا تكون طويله
الفقره الأولى
مش ينفع بكلمه واحده يا حبى
بسيب البيت وبروح أقعد قدام أى مكان فيه بحر او مايه
بحب مناجاة البحر
بحب اشكى له همومى
وبصراحه بروح مستريح
هتزوجها طبعا
بص يا محمد من الصعب ان انسان يلاقى حد بيحبه جامد ويتخلى عنه
بالذات لو بنت
مقدرش اجرحها
وهى مشعشان هى كفيفه يبقى أقول لأ
بالعكس
الكفيفه دى هعيش معاها احلى أيام عمرى
أكتر من أى بنت تانيه

من هو مثلك الأعلى ؟؟؟
بص هو مش والدى
هو صديق والدى
رجل اعمال
وباذن الله مش هستريح الا لما أوصل
أو احط رجلى على أول خطوة للوصول لحلمى

ماذا تتمنى أن تكون ؟؟؟
رجل أعمال بس طبعا ازم بعد اماأخلص اسافر وأتبهدل عشان أحقق هدفى
سكوتى ف البيت
حاجه مزعلانى
بحس انى شخص غريب جوة البيت
فقرة الرجوله ؟؟
انى مش افرد نفى عالناس
أو انى أمشى اعاكس البنات اللى رايحين وجايين
لأ
الرجوله انى أوفى بكلمتى
انى مخدعش حد
انى مش اغدر بأى شخص
انى مش اعمل أى حاجه غلط
انى أرفع الأذى عن غيرى
وانى وانى
بص لو كل واحد عاوز يعرف معنى الرجوله
يبقى نتبع رسولنا محمد (ص)
أكيدمفيشأحسن منكده مثال للرجوله ف السلم وف الحرب
لأ بص الرجل مننظرى الى هيتركها
أنا مقبلش اعيش مع واحده مش بتحبنى
لو الراجل اتمسك بيها يبقى أنانى
وكده فقد معنى الرجوله

والله يا محمد مش عارف
بس بص من الصفات ف أى راجل انه بيروح وبييجى
يعنى
اه ممكن أقول الرياضه جزء من الرجوله

انتى حطيتنى كده فاختبار صعب
بص لأ انه يكسب رجل مثالى
لأنه هيلف وهيقايل وهيتعرف على بنات كتير
ف لو اختار الأنثى ممكن يندم بعد كده
وبردةممكن يندم لو اختار الرجل
بس ساعتها بجد صفات الاتنين هى الى هتخلينى أحكم انى اتمسك بمين

بص هى فكرة واحده
ان أحول المنتدىمن أحلى منتدى الى vb
وعرفت الطرقه خلاص
بس عشان يبقى سهل رفعه على سيرفر ثابت مستقبلا يا حمو
ساعتها بجد
كل الأفكار هتبقى من السهل تنفيذهاوكمان يا ريت تقولى رأيك فى البرنامج ده وبعدين فى المنتدى كله لا بجد برنامج روعه روعه روعه فوق الخيال
بجد انا حاسس انى ف حوار حقيقى
وانك قاعد قدامى
بس لابس قناع
عشان كده محتار ونفسى اشوفك
انما ف المنتدى ككل واله المنتدى انا بحبه
ولومش كده مكنتش هفكر أءسسه
بحس بالراحه وانا موجود عليه
ببقى قلقان لو ف يوم مش دخلت
وزعلان وخاف ان الأعضاء يقولوا هيرو طنش ومش دخل النهارده
وتقولى إيه الحاجه اللى ممكن تخليك ما تحبش تتدخل المنتدى تانى ]
ان الاعضاء يطلبوا انى مش ادخل
وانى أتنازل عن صلاحياتى كمدير للموقع
ف ساعتها مش هزعل ومش هدخل عليه تانى بس كعضو
لأ هدخل كزائر
انا بقى المدير أهوة
بس ساعات كتير بدخل زائر
ببقى عاوز اشوف حال المنتدى ايه لو زائر دخل
وايه القسم اللى ممكن نضيفه
وكده

وننتقل مع بعض للفقرة الرابعه
وهى فقره الأعضاء المنتدى بس لو هتجاوب جاوب بصراحه إما من حقك ترفض الإجابه
من أكترواحد وأكتر واحده حبيتهم على المنتدى ؟؟؟؟
أكتر واحد انت والله يا محمد ونفسى اشوفك
وأكتر واحده بصراحه هى ميروووفيه حد ضايقك من الأعضاء أو إنت شايف إنه تافه فى مواضيعه وردودة مثلا ؟؟؟
لأ الحمد لله مفيش عضو ضايقنى
ومفيش برده عضو مواضيعه تافهه والله من نظرى
كل موضوع الهدف منه انى اوصلك فكرة معينه
عشان كده لازم أطلع من قرايتى لموضوع بفكرة
يا اما الغلط منى
مش من الموضوع

الشخص المميز هو بجد محمد عبدالرؤف
بجد شخص مميز بشخصيته وكلامه ومواضيعه ومشاركاته

والشخصيه المميزة هى لف دريم
بجد شخصيه روعه واله ف مواضيعها
وبرده ميروووو مواضيعها روعه
وشخصيه محترمه
مين اللى إنت ماتعرفوش وعايز تتعرف عليه من على المنتدى ده؟؟؟ميرووووووووووووووووووو
وكل طلبة القاهرةوبكده نوصل للفقره الأخيرة فقرة الحب كلنا طبعا نعرف الحب ولكن السؤال هل تعرف عليك الحب ومازلتم أصدقاء أم لا ؟؟؟اه تعرف عليا الحب والحمد لله
بص فيه فرق كبير بين الاتنين
انا عن نفسى تزوج من احب
بس افرض انى مش بحب
أو محصلش نصيب
يبقى لازم أحب من أتزوج
هى مش ليها ذنب
وليها حق عليا
انى أبقى كليا ليها لوحدها

فعلا
مقوله صحيحه
والقرد ف عين أمهغزال
اللى بيحب مش بيشوف ف اللى بيحبه حاجه وحشه
حتى لو الناس قالتله دة فيه صفات كزا وكزا
برده
مش هيصدق كلامهم
لحد م يتجوزوا وياخدوا أحلى بمب
ههههههههههههههههههههه
لمن تقول أحبك ؟؟؟؟
للبنت الى بحبها مجدش يستاهل ولا له الحق ف الكلمه دى غيرها طبعا
لأ مش امتلاك
لو امتلاك يبقى أنانيه مش حب
دة من وجهة نظرى
انما الحب تضحيه
انا بحبك يبقى هعمل المستحيل عشان تبقى سعيد

شكرا ليك يا هيرو ويا رب تكون أسئلتى خفيفه وتعجبك
اسئلتك فكرتنى بحاجات كتير يا محمد مكنتش عاوز أفتكرها
وإن شاء الله الأسبوع اللى جاى يكون معايا عضو جديد ينضم لمنتخب هذا المنتدى ومش عايز حد من الأعضاء يزعل أو يقول إنى ناسيه أنا والله بس عامل الموضوع ده كل أسبوع عشان أنا فعلا مش فاضى وإن شاء الله مش هسيب حد من الأعضاء إلا لما أضمه إلى منتخب هذا المنتدى

صمتى لا
يعني جهلي بما يدور حولى ,, ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام !

عدل سابقا من قبل HERO_ELMASRY في الأحد أكتوبر 24, 2010 12:09 am عدل 1 مرات
eng.mirooo

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    السبت أكتوبر 23, 2010 11:36 pm

مرسي جد ا يا هيرووو علي الكلام ده
وبجد كان برنامج استضافه رااااااااااائع

[center]
[size=25]
[/size] [/center]
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 12:11 am

ربنا يخليكى يا ميرووووو
بس بجد والله أنا كنت صريح مع نفسى
بس برده مش هييجى حاجه جنب البرنامج يوم م محمد استضافك

صمتى لا

eng.mirooo

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 12:42 am

مرسي جدا مرة تانيه لذوق حضرتك
وشكرا بجد لاخي الفاضل محمد عبد الرؤف علي الموضوع الرائع ده

[center]
[size=25]
[/size] [/center]
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 5:57 am

شكرا ليك يا هيرو إنت والباش مهندسة ميرو وبجد إنتو من أغلى الأعضاء عندى على المنتدى

love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 2:03 pm

والشخصيه المميزة هى لف دريم
بجد شخصيه روعه واله ف مواضيعها

ميرسى ليك يا هيرو بجد انت الاروع والله
انت عارف انت اخويا

وتانى مره بحييك على البرنامج الجميل دا يا محمد

HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 9:40 pm

أولا شكرا ليك يا محمد عشان استضافتك ليا
وبجد انت عندى معزتك زى اخويا
مفيش فرق

والف شكر يا انجى
انا قلت الحقيقه
م انا عارف انى أخوكى الصغنون بقى
ولازم اقول فيكى كلمتين حلوين
هههههههههههههههههههه

صمتى لا

love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 10:24 pm

ههههههههههههههههههههه
ماشى ماشى

بقولك خلى الصغنون دى سر بينا متقلش لحد

بينى وبينك بقا انت الصغنون لكن قدام الناس انا الصغنونه
اوك اوعى تقول لحد ههههههههههههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد أكتوبر 24, 2010 11:20 pm

أنا سمعتكو على فكرة

مش عيب تقولو سر من ورايا وفى البرنامج بتاعى

الكلام اللى قولتوه كله تسجل ههههههه

وعلى فكرة يا لاف دريم

جهزى نفسك عشان الدور عليكى الخميس اللى جاى إن شاء الله
love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الإثنين أكتوبر 25, 2010 7:03 pm

ليه كده بس يا محمد دا انا لخمه ومش بعر ف اجاوب وعمال اهرب من كرسى الاعتراف

بس محدش يقدر يقولك لا يا محمد طبعا

بالنسبه للسر اوعى تقوله لحد والتسجيلات هندفع تمنها
هيرو اللى هيدفع مش انا هههههههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الثلاثاء أكتوبر 26, 2010 11:32 pm

إذا كان كده ماااااااااشى
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 28, 2010 3:30 am

ايه ده؟؟؟؟؟
ومين قال انى هدفع؟؟؟؟
انى مش بتعترفى عليا من غير ولا قلم
خلاص
مش دافع
أووووووووووووك يا محمد
انشر التسجيلات
ههههههههههههههههههههه

صمتى لا

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 28, 2010 4:42 pm

لاف دريم
إسم من الأسماء اللامعه على المنتدى وعشان كده أنا جاتلى فكرة هتخلى الحلقه دى مميزه جدا وكوميدية ومتميزة ذى الحلقات اللى قبل كده
أهلا وسهلا بيكى يالاف دريم
ممكن تقوليلنا إسمك وتكلمينا عنك شويه يا ........... وبعدين نكمل فقرات النهارده مجهزلك فقرات وأسئله يا رب تعجبك وتساعدنا نتعرف بيكى كلنا أكتر
بعد ما إتكلمتى عن نفسك شويه يا لاف دريم
ندخل فى الفقره الأولى من برنامجنا النهارده فقرة
assessment
عايز أعمل اسسمنت صغير كده عليكى ههههههههه إيه رأيك فى الفكرة دى
ونشوف إيه البروبليمز اللى عندك وإن شاء الله الأسسمنت يكون مافيهوش بروبليمز خالص
مش هأسالك فى الأكل والشرب والنوم والكلام ده خالص
أنا هسألك عن أول حاجه طبعا وهى كلمة الحب

اكتر شىء تحبيه ؟
هل يختلف معنى وطريقة الحب عند الولد عن البنت ولا مش بتفرق فى نظرك ؟
إنصحينى فى هذا الموقف
لو قابلت بنت أراها لأول مرة فى حياتى وقالت لى أنا أراك وأعرفك جيدا منذ شهور بسيطه وأرى نفسى مش بس أحبك لا أموت فيك مووووت وبأطلب منك تقيم إحساسك تجاهى وترد عليا تقبلنى أكون خطيبتك وبعدين زوجتك
وأنا طبعا على إعتبار إن مافيش حد فى حياتى وهى كويسه بس عيوبها إنها أكبر منى بسنه ومستواها العلمى متوسط ؟؟؟
ما هى نصيحتك ليا فى الموقف ده ؟؟
وبعدين نعمل أسسمنت على مظهرك العام
دايما مبتسمه ولا دايما زعلانه ؟؟
المظهر فى نظرك بيفرق فى الشخصية ولا لأ؟؟
هل يعيب الرجل منظرة وهل يعيب المرأه منظرها؟؟؟
هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيكى لتأخذى عنه انطباع ؟؟
طولك ووزنك قد إيه تقريبا هههههه؟؟؟
وياريت لو معاكى مازوره تقوليلنا
Wrist circumference
وبعدين شويه أسئله كده غشيتها من أسسمنت تانى وعايز أسألهالك

اكتر شىء يعصبك ؟

. ماذا ستكتبى لنا لتعبرى عن حياتك التي عشتيها الى الان في كلمات قليله ؟

. اذا اردتى ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟

من ستختارى ليمسح دموعك ؟

لو خيروكى بين حبيبك وبين اعز صديقاتك
فمن تختارى ؟

.ماهو تقييمك لهذا المنتدى بصراحه ؟

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟

.((مستحيل انساك)) لمن تقولهيا ؟

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمةياريت ))
إذا أردتى ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذاتقصدى بها ؟

.(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقوليها؟

متى اخر مره بكيتى؟

هل لديك الجرأه ان تقولى عنوانك أمامنا ؟

هل انتى راضية عن نفسك؟؟

.ايه رايك الزواج العاطفي ام الزواجالتقليدي ؟ ولماذا ؟

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أمالزواج ممن تحبى ؟

.هل تعترفى بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟

.من هو اكثر شخص تفكرى فيه؟

.هل تكرهى شخص بشده في حياتك ؟

.
.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجبى به ؟

اذا احببتى شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعلى ؟؟

.عاده تفعليها دائما تتمنى ان تتركيها؟

.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه؟

.اعتذار تريدى ان تقدميه لمن؟

-متى اخر مرة ضحكتى من قلبك؟ وليه؟

- اخر مرة بكيتى من قلبك؟ وليه ؟

-هل حسيتى في يوم من الايام بالضعف؟ومتى كان؟

-من الشخص الي تتمنين ياخذ فرحك علشان ماتشوفيه حزين؟

-اذا كنتى متضايقة او زعلانة ايه اولشي تفكرى تعمليه ؟

-ايه هي احلى
ذكرى في حياتك ومستحيل تنسيهاا؟

-آخـــر شخـــص تتـــذكــــريه قبـــل ما تنـــــامى؟!؟

اكتر فريق بتحبيه ؟
طبعا الأهلى صح ؟؟؟؟؟؟؟

- موقف حدث لكى وتتمني تعيشيه مره ثانيه؟

- افضل اكله عندك غيرالمحشي يعنيغيرها؟؟

- تاريخ لاتنسيه ابدا ؟؟

- ظاهره منتشرة بين
النـاس تزعجك وتتمنـي أن تتـلاشـئ؟؟

- أمنية حياتكِ ,,؟ أسأل
الله أن يحققهاآ لكِى ..!

عضو يعجبك طرحه للمواضيع

عضو عصبي

عضو ترتاحى له

عضو يعجبك ردودة

عضو تحس انه متابع لمواضيعك

عضو عاجبك نيمه في المنتدي

عضو نيمه غريب

عضو تحسى انه غامض

عضو فرفوش

عضو حزين

عضو لا تعجبك ردوه

عضو يرفع الضغط

عضو فقدتيه وتتمنى رجعته للمنتدي

عضو يعجبك توقيعه

شخص لا ترفضى له طلبا ؟

_مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...؟؟

_-مين بنظرك بيعمل بجهد بالمنتدى ؟

_اى من الاصدقاء تحبيهم اكتر ؟

هههههههه بصراحه أنا ماكنت مذاكر ونقشت الأسسمنت من واحده صاحبتى يا لاف دريم
بعدين الفقرة التانيه فقرة أسئله متونعه من عندى عايز أعرف رأيك فيها بصفتك واحده من عالم حواء
لما يرتبط الرقص بالنساء وليس الرجال
لماذا تتمايل حواء عند المشى
ماذا تريد حواء من أدم
هل تعمل حواء أم أن بيتها أولى بها
ما معنى إن كيدهن عظيم
الفقره التالته دى فقرة الإستغلال
عايزك تقولى فكرة للتطوير من هذا المنتدى وهذا الموضوع وصاحب الموضوع
والفقره الرابعه
فقرة الذكاء
الأول أنا هأسالك إنتى شايفه نفسك ذكيه ولا غبيه ؟؟
لو ذكيه كملى معايا

كانت هناك نخلة طويلة جدا جدا ,

وكان هناك اربع حيوانات

أسد

زرافه

قرد

سنجاب

قررو الاربعة ان يتنافسون من يستطيع اسرع قطف الموز

من تعتقدى سيربح ؟

جوابك سوف يعكس شخصيتك ومدى ذكائك

بس بشرط
عليكى الاجابة في مدة لا تتجاوز 10 ثواني

؟
؟
؟
؟
؟

ماهي أجابتك الان؟

بسرررررعه

الان انزلى بالسهم للاسفل لتري تحليل الاجابة

اذا كانت اجابتك :

الزرافة = انتى انسانة غير واقعية

الاسد = انتى انسانة غير صادقة

القرد = انتى انسانة هوائية

سنجاب = انتى انسانة ميئوس منها

بس بجد قولى إنتى جاوبتى إيه فى الأول قبل ما تشوفى تحليل الإجابه
وشكرا ليكى يا لاف دريم
ويا رب تكون الأسئله عجبتك
وربنا يخلى البنات اللى بتذاكر عشان ننقش منهم الأسسمنت دايما
love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 28, 2010 5:55 pm

إسم من الأسماءاللامعه على المنتدى وعشان كده أنا جاتلى فكرة هتخلى الحلقه دى مميزه جدا وكوميديةومتميزة ذى الحلقات اللى قبل كده

أهلا وسهلا بيكىيالاف دريم

اهلا بيك يا محمد
ممكن تقوليلنا إسمك وتكلمينا عنك شويه يا ........... وبعديننكمل فقرات النهارده مجهزلكفقرات وأسئله يا رب تعجبك وتساعدنا نتعرف بيكى كلنا أكتر

انا انجى
رابعه تمريض المنصوره
كفايه كده بقاههههههههه

بعد ما إتكلمتىعن نفسك شويه يا لاف دريم

ندخل فى الفقرهالأولى من برنامجنا النهارده فقرة

assessment

عايز أعملاسسمنت صغير كده عليكى ههههههههه إيه رأيك فى الفكرة دى
عملتنى حقل تجارب يا محمد
ماشى ماشى
ربنا معايا بقا
فينك يا ايمى هغش من مين انا بقا الوقتى هههههههه

ونشوف إيهالبروبليمز اللى عندك وإن شاء الله الأسسمنت يكون مافيهوش بروبليمز خالص

مش هأسالك فىالأكل والشرب والنوم والكلام ده خالص

أنا هسألك عنأول حاجه طبعا وهى كلمة الحب

اكتر شىء تحبيه ؟
اكيد مش المذاكره خااااااالص هههههههه
بحب الفسح والضحك
ولو اشخاص يبقا عيلتى طبعا

هل يختلف معنىوطريقة الحب عند الولد عن البنت ولا مش بتفرق فى نظرك ؟
انا مش خبره اوى يعنى فى الموضوع ده ههههههه
بس اظن انها ش بتفرق لو حب بمعنى حب يعنى مش تسليه

إنصحينى فى هذاالموقف

لو قابلت بنت أراها لأول مرة فى حياتى وقالت لى أنا أراكوأعرفك جيدا منذ شهور بسيطه وأرىنفسى مش بس أحبك لا أموت فيك مووووت وبأطلب منك تقيم إحساسك تجاهى وترد عليا تقبلنى أكون خطيبتك وبعدين زوجتك

وأنا طبعا علىإعتبار إن مافيش حد فى حياتى وهى كويسه بس عيوبها إنها أكبر منى بسنه ومستواهاالعلمى متوسط ؟؟؟

ما هى نصيحتكليا فى الموقف ده ؟؟

تعمل نفسك من بنها هههههههههه
يعنى تصدرلها الطرشه هههههههههه

وبعدين نعملأسسمنت على مظهرك العام

دايما مبتسمهولا دايما زعلانه ؟؟
لا الحمد لله مبتسمه ربنا يبعد عنى الزعل قول امين

المظهر فى نظركبيفرق فى الشخصية ولا لأ؟؟
لا مبيفرقش كتير

هل يعيب الرجلمنظرة وهل يعيب المرأه منظرها؟؟؟
فى رايى انا لا

هل ملابس الشخصامامك تؤثر فيكى لتأخذى عنه انطباع ؟؟
لا خالص

طولك ووزنك قدإيه تقريبا هههههه؟؟؟
هههههههههههههههههههههه
ايه الاحراج دا بقا
بص انا اعتبر من اطول تلاته فى العالم
انا وعلاء مرسى ومحمد هنيدى هههههههه
طولى حوالى 159
ووزنى 58

وياريت لو معاكىمازوره تقوليلنا

Wristcircumference

وبعدين شويهأسئله كده غشيتها من أسسمنت تانى وعايز أسألهالك

اكتر شىء يعصبك ؟
لما احس ان حد بيستغلنى
وببقا عايزه اقتل اللى قدامى لما ابقىمتاكده انه بيكدب عليا

.
ماذا ستكتبى لنا لتعبرى عنحياتك التي عشتيها الى الان في كلمات قليله ؟

حياه لذيذه وزى الفل وميه ميه ههههههههه

.
اذا اردتى ان تبكي الان , فعلىمن تبكي؟
على جدى الله يرحمه
اصل كان بيجبلى اكل وحلويات كتيرهههههههههههه

من ستختارى ليمسح دموعك ؟اكيد محمد ايه الاحراج دا بقاكزفتنى ههههههه

لو خيروكى بين حبيبك وبين اعزصديقاتك
فمن تختارى ؟هما الاتنين مهمين
الاول ايمى هتقرا التوبيك ولا لا هههههههههه
لا هختارهم الاتنين انا طماعه

.
ماهو تقييمك لهذا المنتدىبصراحه ؟
لا المنتدى بجد لذيذ جدا وانا شخصيا بحبه جدااااا

.
هل هزمك حزنك في يوما منالايام؟
لا مش قوه منى بس انا اصلا مش بدى فرصه لنفسىازعل
علطول بغير جو الزعل دا بسرعه

.((
مستحيل انساك)) لمن تقولهيا ؟
جدى حبيبى الله يرحمه والله وحشنى وهعيط عجبك كده يا محمد الله بقا

.((
اللي راح راح وماتفيدكلمةياريت ))
إذا أردتى ان توجه هذه العبارهلنفسك, فماذاتقصدى بها ؟
اكيد اكيد اكيد اقصد بيها الكليه اللى انا فيها
بس زى مقولت بقا ما تفيد كلمه ياريت

.((
انت كل شيء بحياتي )) لمنتقوليها؟
ماما

متى اخر مره بكيتى؟

النهارده الصبح ايمى الوحشه زعلتنى ههههههههه

هل لديك الجرأه ان تقولىعنوانك أمامنا ؟
اه عادى انتو اخواتى يعنى
اللى عاوز ييجى ينور بس يجيب اكله معاه ههههههههه

هل انتى راضية عن نفسك؟؟
اه الحمد لله بس حاسه انى مقصره فى المذاكره شويه

.ايه رايك الزواجالعاطفي ام الزواجالتقليدي ؟ ولماذا ؟

انا شخصيا افضل الجواز التقليدى مع ان المعظم مش معايا فى رايى ده
بس بحسه بيبقى ناجح اكتر
مش عارفه بحس ان البنت لما بتحب بتضحىبحاجات كتير عشان الولد
وفى الاخر هو مش بيقدر دا
وكمان انا بحب جواز العقل دا بعد وجودالقبول طبعا

.
ايهما اهم شهادتك الجامعيهأمالزواج ممن تحبى ؟

لا شهادتى طبعا

.هل تعترفى بشيءاسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟
اه بس لما يبقا كل واحد فيهم عارف حدوده ومش بيتعداها

.
من هو اكثر شخص تفكرى فيه؟
تصدق مش عارفه ههههههههههه
اصلى مش بفكر فى حد كتير

.
هل تكرهى شخص بشده في حياتك ؟

لا انا اصلا من النوع اللى لما بزعل بتنرفز واعلى صوتى واول مهدى انسى كلحاجه
وساعات ابقى متخانقه مع واحده وناسيه وهىزعلانه منى وانا عماله اهزر معاها ههههههههههههه

.
.
ماالذي يلفت انتباهك بسرعه فيالشخص لكي تعجبى به ؟
اسلوبه

اذا احببتى شخصا في الوقتالخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعلى ؟؟

هنساه

.
عاده تفعليها دائما تتمنى انتتركيها؟
النت هههههههههههه

.
هل انت من لديهم رغبة حبالتملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه؟
لا خالص

.
اعتذار تريدى ان تقدميه لمن؟
لمحمد عشان كتير مش بقدر حبه وخوفه عليا وبكلمه بطريقه وحشه

-
متى اخر مرة ضحكتى من قلبك؟وليه؟
لا انا علطول بضحك مش ببطل ههههههههههههه

-
اخر مرة بكيتى من قلبك؟ وليه ؟
منا جاوبت دا فوق كل شويه هقعد اقول ايمى زعلتنى فضحت البت هتقتلنىهههههههههههه

-
هل حسيتى في يوم من الايامبالضعف؟ومتى كان؟
اه اكيد بحس بالضعف فة مواقف كتير بس مش فاكره حاجه معينه والله

-
من الشخص الي تتمنين ياخذ فرحكعلشان ماتشوفيه حزين؟
ماما

-
اذا كنتى متضايقة او زعلانةايه اولشي تفكرى تعمليه ؟
اتصل بايمان

-
ايه هي احلى
ذكرى في حياتك ومستحيلتنسيهاا؟
انا عندى ذكريات كتير مع عيلتى بجد مستحيلانساها

-
آخـــر شخـــص تتـــذكــــريهقبـــل ما تنـــــامى؟!؟
انا بنام يا على الجهاز يا على الكتاب مفيش وقت افكر فى حد وابحلق فى السقفوكده ههههههههههههه

اكتر فريق بتحبيه ؟
طبعا الأهلى صح ؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههه
لا مش صح
انا زملكويه وافتخر هههههههههه
بس بحب ابو تريكه جدا مش لاعب بس لا بحبشخصيته
حساه محترم ومتدين

-
موقف حدث لكى وتتمني تعيشيهمره ثانيه؟
ههههههههه
لا مش هينفع اقوله
بس هو موقف جميل بصراحه نفسى يكرر

-
افضل اكله عندك غيرالمحشييعنيغيرها؟؟
غيرها يعنى
ماشى يبقى المكرونه مع انى مش باكل اكلتىضعيفه حتى اسال هيرو ههههههههههههههههه

-
تاريخ لاتنسيه ابدا ؟؟
يوم قرايه فتحتى طبعا
هفضل فكراه لحد يوم الخطوبه وبعدين امسحهباستيكه
وافتكر الخطوبه وهكذا هههههههههههههه

-
ظاهره منتشرة بين
النـاس تزعجك وتتمنـي أنتتـلاشـئ؟؟
الرخامه والمعاكسات بجد حاجه اوووووفر

-
أمنية حياتكِ ,,؟ أسأل
الله أن يحققهاآ لكِى ..!
يخليلى بابا وماما ويديهم الصحه ياررررب
وربنا يوفقنى فى حياتى بقا

عضو يعجبك طرحه للمواضيع
محمد عبد الرؤف

عضو عصبي
هى مش عصبيه بس بحسها اجريسيف شويه فى ردودها
سما دا راى مش ذم يا سما اوعى تزعلى داانا غلوبه ههههههههههههههه

عضو ترتاحى له
ايمى حبيبتى مسيطاكى اهو يا ايمى هههههههههه

عضو يعجبك ردودة
كتير والله
هيرو وباراديس وميرو وماى لاف ايجيبتومرمر الاموره

عضو تحس انه متابع لمواضيعك
مش عارفه

عضو عاجبك نيمه في المنتدي
ميدو ماكس مع انه اهلاوى بس انا روحى رياضيه ههههههههههه

عضو نيمه غريب
لا مفيش

عضو تحسى انه غامض
انت يا محمد

عضو فرفوش
انا وايمى هههههههههههه
وهيرو طبعا الكبير هنساه واخد مخالفهههههههههههه

عضو حزين
لولو بحس مواضيعها اغلبها يعنى حزينه شويه

عضو لا تعجبك ردوه
لا مفيش

عضو يرفع الضغط
ههههههههههههههه
عايز توقعنى فى غلط يا محمد هههههه
لا كلهم حبوبيت وجميلين ومقطقطينهههههههههه

عضو فقدتيه وتتمنى رجعتهللمنتدي
لا انا من ساعت مشتركت محدش مشى من اللى اعرفهم

عضو يعجبك توقيعه
محمد عبد الرؤف واسبايدر

شخص لا ترفضى له طلبا ؟
ماما

_
مالذي يشعرك بأكثر قدر منالحرج...؟؟
لا حاجات كتير لو اى حد حرجنى بكلمه
لو اى موقف محرج اتحطيت فيه
حاجات كتير يعنى

_-مين بنظرك بيعمل بجهد بالمنتدى ؟

لا هو كل الاعضاءبامانه كويسين وشغالين كويس

_اى من الاصدقاء تحبيهم اكتر ؟
ايمى وانجى مش انا يعنى ههههههه

هههههههه بصراحهأنا ماكنت مذاكر ونقشت الأسسمنت من واحده صاحبتى يا لاف دريم

ههههههههههههههههههههه
ولا يهمك يا محمد
انا هتستر عليك واقول للميس انك كنت مذاكر هههههههه

بعدين الفقرةالتانيه فقرة أسئله متونعه من عندى عايز أعرف رأيك فيها بصفتك واحده من عالم حواء

لما يرتبط الرقصبالنساء وليس الرجال
ههههههههههههههه
عشان الدلع للبنات مش للرجاله
ههههههههههههههههههه

لماذا تتمايلحواء عند المشى
بص انا قريت موضوع فى المنتدى هنا ان دا له سبب علمى اصلا فى تركيبالجسم بتاع البنت نفسه
وبعدين هو انت عاوزها تكشى زى الراجل ولا ايه يا محمد
هههههههههههههههههههه

ماذا تريد حواءمن أدم
الحب والحنان والحمايه

هل تعمل حواء أمأن بيتها أولى بها

انا رايى الشخصى ان الست مكانها فى بيتها
بس لو واحده قادره توفق وشغلها مش هياثر على بيتها
ليه متشتغلش
بس انا مش هشتغل اصلى مش وش بهدله ههههههههه

ما معنى إنكيدهن عظيم

بص هى من وجه نظرى انا
ان الناس فاكره الست ضعيفه
فدى بتقول انها مش ضعيفه
هى مكن تكون ضعيفه جسميا بس
لكن تقدر تاخد حقها وتعمل حاجات الراجل ميعرفش يعملها بعقلها
والله اعلم هههههههههه

الفقره التالتهدى فقرة الإستغلال

انا لسه قايله فوق مبحبش حد يستغلنى
بس يلا خليها عليا المرادى يا محمد
انت تؤمر يا كبير اوى هههههههههههه

عايزك تقولىفكرة للتطوير من هذا المنتدى وهذا الموضوع وصاحب الموضوع

ايوه حلو بقى السؤال دا هخلى هيرو يشد فى شعره ههههههه
اولا الاستايل مش حلو
ثانيا المنتدى بيهيس هههههههه
بيعلق كتير والنت بيبقى كويس
والحاجات المهمه بقا انه يترفع على سيرفر
بالنسبه للموضوع بصراحه هو موضوع رائع ومفيش اى كومنتات عليه
اما انت بقا يا محمد فطبعا نو كومينت انت شخصيه محترمه وكل ردودكومواضيعك محترمه

والفقره الرابعه

فقرة الذكاء

الأول أناهأسالك إنتى شايفه نفسك ذكيه ولا غبيه ؟؟

مبلاش نكلم فى الحكايه دى عشان منخسرش بعض هههههههه
بس هجرب معاك بقا وربنا يستر

لو ذكيه كملىمعايا

كانت هناك نخلة طويلة جدا جدا ,

وكان هناك اربع حيوانات

أسد

زرافه

قرد

سنجاب

قررو الاربعة ان يتنافسون منيستطيع اسرع قطف الموز

من تعتقدى سيربح ؟

جوابك سوف يعكس شخصيتك ومدىذكائك

بس بشرط
عليكى الاجابة في مدة لاتتجاوز 10 ثواني

[size=16]
؟
؟
؟
؟
؟

ماهي أجابتك الان؟

بسرررررعه

الان انزلى بالسهم للاسفل لتريتحليل الاجابة

اذا كانت اجابتك :

الزرافة = انتى انسانة غيرواقعية

الاسد = انتى انسانة غير صادقة

القرد = انتى انسانة هوائية

سنجاب = انتى انسانة ميئوسمنها

بس بجد قولىإنتى جاوبتى إيه فى الأول قبل ما تشوفى تحليل الإجابه

ههههههههههههههههههه
انا مجاوبتش اى حاجه من دى
انا قلت النخله مفيهاش موز ههههههههههه
انا كده غبيه يعنى ؟
تفتكر حالتى خطيره ولا فيه امل ؟ههههههههههههههههه

وشكرا ليكى يالاف دريم

ويا رب تكونالأسئله عجبتك

وربنا يخلىالبنات اللى بتذاكر عشان ننقش منهم الأسسمنت دايما
شكرا ليكانت يا محمد
ويارباكون عرفت اجاوب كويس يعنى
وميرسىعلى الاستضافه الجميله دى
مع انىلا شربت شاى ولا نسكافيه ولا حتى كبايه ميه
هههههههههههههههههههههه
Banota Baskota
مشرفة منتدى حواء والقسم الترفيهى والمسابقات

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الخميس أكتوبر 28, 2010 6:21 pm

ههههههههههههههههههههههه تسلميلى ياقلبى يارب كدة ياانجى تفضحينى انا اللى زعلتك بردو مش كان سوء تفاهم

وانتى مش فهمتينى وبعدين ربنا مايجيب زعل خالص يارب

هى عين وصابتنا والله يااختى وهو عارف نفسه كويس

بتدور على مين انت يااستاذ هيرو دة معداش يوم واحد هههههههههههههههههه مردودالك خاف بقى

بالنسبة لليوم كنتى احلى ضيفة ياقلبى وردودك كلها عثل زيك

نورتى شاشة المنتدى كنت مستمتعة وانا بتفرج عليكى وفجأة وانا منسجمة الشاشة قفلت فى وشى هههههههههههههههههههههه

مش هفسر بقى ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم بس شور من كتر نورك طفت ياانجويتى هههههههههههههه

paradise flower
الكبيرة أوى
الكبيرة أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 9:49 am

اقتباس :
انا زملكويه وافتخر هههههههههه
الله عليك يا معلم
تبعي يعني
طب والله اشطات خالص

اقتباس :
ههههههههههههههههههههههه تسلميلى ياقلبى يارب كدة ياانجى تفضحينى انا اللى زعلتك بردو مش كان سوء تفاهم

وانتى مش فهمتينى وبعدين ربنا مايجيب زعل خالص يارب

[b]هى عين وصابتنا والله يااختى وهو عارف نفسه كويس

[b]يعني هو انتو لازم تفضحو نفسكم علي صفحات المنتدي؟؟
ومين ده اللي بصلكم يا اختي؟؟
وقولنا مليون مرة ابقو البسو خرزة زرقا محدش بيصدقني
نعملكم ايه بقي؟؟

[/b][/b]
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 10:03 am

الله الله الله
طااااااااااااااااااااااااااايب

صمتى لا

love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 10:07 am

طايب ايه بس يا كبير
والنحمه والنحمه مجبت سيرتك بحاجه وحشه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
دا انا غلوبه وطيوبه ههههههههههههههههههه
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 10:25 am

بقى عشان انتوا زعلتوا امبارح انتى وايمى
يبقى أنا السبب
وتدعوا عليييييييييييا وأنا ف السكشن لدرجه انى كنت عطشان
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايب
أنا
أنا ايه يا ربى
أه
انا مسامح يا ستى
بس دا انتوا فضحتونى قدام الأعضاء
حرام عليكم
دا انتوا فضايحكم كتير
بلاش تيجوا عليا
هههههههههههههههههههههههههه

صمتى لا

love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 12:06 pm

دا انتوا فضايحكم كتير
بلاش تيجوا عليا

فضايحنا كتير
ماشى ماشى يا هيرو
اصبر عليا
HERO_ELMASRY
الكبير أوى
الكبير أوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 12:33 pm

ههههههههههههههههه
وفين يا انجى باقى الاجابات
انتى هتخمى ولا ايه؟؟؟؟
طااااااااااااااااااااااااايب

صمتى لا

love dream

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:28 pm

والله مخميت جاوبت كله

البس النضاره هههههههههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الثلاثاء نوفمبر 09, 2010 9:52 am

والأسبوع ده هنعمل حلقتين إستضافه مع بعض

والضيوف هما بنوته وسبيدر

إستعدوا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة نوفمبر 12, 2010 5:36 pm

السلام عليكم

إذيك يا سبيدر

وإذيك يا بنوته

أولا كل سنه وإنتو طيبين

طبعا دى حاجه جميله جدا إن إنتو جايين مع العيد يعنى الأسئله كلها هتكون عن العيد بأه والعيد فرحه

أنا هسأل السؤال وتجاوبو إنتو الإتنين عليه

ونشوف مين الأكتر وضوح ومين الأكتر لف ودوران

ويكون سبيدر ممثل شباب المنتدى

وبنوته ممثل بنات المنتدى

خد بالك يا سبيدر
بنوته دى مش سهله

وخدى بالك بردو يا بنوته
سبيدر مش سهل

السؤال الأول

هتعملو إيه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟

السؤال التانى

بتأخدو عيديه تقريبا كام ؟؟؟

السؤال الثالث

هل فى حد زعلانين منه لوقتى

وناويين تصالحوة فى العيد ولا لأ ؟؟؟؟

السؤال الرابع

هل بتصلو العيد ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السؤال الخامس

هل فيه إختلاف فى حياتكم بين العيد وإنتو أطفال زمان والعيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟؟

ومين أحسن العيد زمان ولا العيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟؟؟

السؤال السادس

صومتو العشر أيام ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟

وبتصوموهم كل سنه ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟

السؤال السابع

ما معنى الكلمات التاليه فى قاموس حياتكم

العيد

العيديه

صلاه العيد

السؤال الثامن

لو كان منكم من يمر بقصه عاطفيه

ما هى الهديه التى من الممكن أن يقدمها لحبييه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟

السؤال التاسع

لو إفترضنا أسبيدر يريد أن يقول لبنوته كلمه يعبر بها عن رأيه فيها فماذا يقول ؟؟؟؟؟؟؟

وكذالك بنوته ؟؟؟؟؟؟؟؟

السؤال العاشر

هل تريدون تعجيل أم تأجيل هذا العيد ؟؟؟؟؟؟؟
أنا مثلا لو كان الأمر بيدى لأجلت هذا العيد تقريبا 3 أسابيع

السؤال الحادى عشر

لو طلبت منكم كلمه عن هذا المنتدى وعن هذا الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟

ومش هأطول عليكم عشان العيد وعشان أنا هأقوم أفطر

يلا مستنى إجاباتكم

وكل سنه وكل الأعضاء بخير وسلام

ويارب يكون عيد سعيد عليكم

شمس

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة نوفمبر 12, 2010 6:10 pm

معلش ردى على الموضوع دا جه متأخر شويتين

بس بصراحة الموضوع فكرته هايلة جداً

وحلقة العيد دى فعلا مميزة جداً

وفيها شخصيات مهمة ولامعة فى المنتدى

واحنا فعلا نفسنا نتعرف عليهم أكتر وأكتر

ويللا يابنوتة منتظرين اجاباتك الهايلة وفعلا انتى أحسن حد طبعا يمثل البنات

ويللا ياقمر ربنا معاكى

وطبعا

بأشكر محمد عبدالرؤف على أفكاره المميزة جداً

وعلى موضوعاته الشيقة وعلى أسلوبه المميز فى تقديم البرنامج

وننتظر المزيد من هذه الأفكار

ودمتم على خير
Banota Baskota

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة نوفمبر 12, 2010 6:38 pm

ويللا يابنوتة منتظرين اجاباتك الهايلة وفعلا انتى أحسن حد طبعا يمثل البنات

ويللا ياقمر ربنا معاكى

ميرسى ياقمر ربنا يخليكى دة من زوقك والله انتى الاحلى

Banota Baskota

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة نوفمبر 12, 2010 8:17 pm

وإذيك يا بنوته

أولا كل سنه وإنتو طيبين

الله يسلمك يامحمد وانت طيب وبخير وسعادة يارب وكل الامة الاسلامية بخير

هتعملو إيه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟

هروح ان شاء الله اصلى فى العيد مع صحباتىهل بتصلو العيد ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين ازور اقاربى وصحباتى وبعد كدة بقى ابقى اخرج اتفسح

هخرج يومين كدة وان شاء الله ناوية اروح اليكس ويارب يكون يوم حلو وربنا يستر ع العيد دة

وبعد كدة بقى ازاكر لامتحان الميدتيرم بعد العيد ادعووووولى

بتأخدو عيديه تقريبا كام ؟؟؟

ليه الاحراج دة يامحمد هههههههههههه

احسب مين ولا مين ولا مين بابا ولا ماما ولا اقاربى ولا خطيبى هههههههههههههه ولا انت لما اخد منك هههههههههههههههه

وناويين تصالحوة فى العيد ولا لأ ؟؟؟؟

بصراحة اة زعلانة من واحدة صاحبتى بس ان شاء الله ناوية اعيد عليها فى العيد

بس احنا مش متخاصمين يعنى

هل بتصلو العيد ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اة الحمد لله على طول انا وصحابى بنروح سوا

هل فيه إختلاف فى حياتكم بين العيد وإنتو أطفال زمان والعيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟؟

ومين أحسن العيد زمان ولا العيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟؟؟

العيد زمان طبعا واحنا اطفال كنا بنحس بفرحة العيد اكتر

انا نظريتى كل ما تكبر كل ما يقل احساسك بفرحة العيد

واحنا اطفال بيكون احلى طبعا عشان بنفرح ونلعب ونروح الملاهى ناو يبقى شكلنا وحش اوى ههههههههههههه

صومتو العشر أيام ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟

وبتصوموهم كل سنه ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟

اة الحمد لله والله صمتهم

وبصراحة لسة بادئة اصومهم من سنتين وان شاء الله ربنا يعينى واداوم عليهم

العيد

احتفال للمسلمين لزيادة فرحهم وعشان نداوم على صلة الرحم وزيارة الاقارب وفيه بيجتمع كل الاحباب
العيديه

كلمة احنا اطلقناها على اى قيمة مادية بناخدها فى العيد ومأخوذة من كلمة العيد عشان بتكون وقت العيد بس
صلاه العيد

هى على مااعتقد سنة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم وفيها بيتجمع كل المسلمين

ما هى الهديه التى من الممكن أن يقدمها لحبييه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟

دبدوب وبوكيه ورد احمر

و إفترضنا أسبيدر يريد أن يقول لبنوته كلمه يعبر بها عن رأيه فيها فماذا يقول ؟؟؟؟؟؟؟

وكذالك بنوته ؟؟؟؟؟؟؟؟

اسبايدر انسان محترم جدا ومثال للشاب صاحب الاخلاق واخ عزيز واتمنى له كل خير ويحقق كل احلامه يارب عشان هو انسان طيب وبقوله استمر على اللى انت فيه بأخلاقك

هل تريدون تعجيل أم تأجيل هذا العيد ؟؟؟؟؟؟؟

أنا مثلا لو كان الأمر بيدى لأجلت هذا العيد تقريبا 3 أسابيع

بصراحة انا نفسى يتأجل لو شهر كمان عشان ورايا ايجزام بعد العيد وكمان امتحانات الترم هتبدأ فياريت يتأجل شوية

لو طلبت منكم كلمه عن هذا المنتدى وعن هذا الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟

المنتدى : جميييييل جدا واحسن حاجة بتسلى فيها وكمان عرفت فيه احلى وارق بنات واتقابلت بيهم

وكمان اعضاء محترمة " شباب
"

الموضوع : ريلى جامد اوى وبجد كنت حاسة فعلا ان انا فى لقاء واسئلتك جميلة يامحمد ميرسى

ويارب اكون ضيفة خفيفة واجاباتى مقنعة ويارب تكونى سعدتوا بلقائى

ويارب يكون عيد سعيد عليكم

آميييييييييين يااااااااااااااااااارب

THE SPIDER
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة نوفمبر 12, 2010 9:05 pm

السؤال الأول

وبعدين بروح العب كرة مع اصحابى ونخرج مع بعضينا هتعملو إيه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟ انا فى العيد بخرج اصلى

السؤال التانى

بتأخدو عيديه تقريبا كام ؟؟؟والله انا بطلت الموضوع ده من زمان احنا كبرنا خلاص انا بدى عدية دىالوقتى

السؤال الثالث

وناويين تصالحوة فى العيد ولا لأ ؟؟؟؟لا انا مش بزعل من حد ده طباعى دايما باسامح

السؤال الرابع

طبعا بصلى وكمان بروح وبحضر الخطبة كمان هل بتصلو العيد ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السؤال الخامس

هل فيه إختلاف فى حياتكم بين العيد وإنتو أطفال زمان والعيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟طبعا فيه اختلاف كبير واحنا اطفال كنا بنعمل كل حاجة فى فى نفسينا لكن الوقتى يختلف كتير؟

ومين أحسن العيد زمان ولا العيد لوقتى ؟؟؟؟؟؟؟؟زمان كان جميل جدااااااا

السؤال السادس

صومتو العشر أيام ولا لأ ؟؟؟؟؟لا بصراحة لا كان عندى ماتشات مع فرق الكلية ومش كان ينفع اصوم لان كنا بنلعب الساعة12 ظهرا فى الحر

وبتصوموهم كل سنه ولا لأ؟؟؟؟؟؟ايوه كنت بصوم؟

السؤال السابع

العيد اجمل مناسبة يلتقى فيها كل الاحباب

العيديه هدية معنويةعلشان فرحة العيد

صلاه العيد اهم شىء لازم افعله فى بداية يوم العيد

السؤال الثامن

ما هى الهديه التى من الممكن أن يقدمها لحبييه فى العيد ؟؟؟؟؟؟؟كلمة حب جميلة وكمان شىء يحسسها انى بحبها تكون هى بتحب الشىء ده علشان تعرف انى مهتم بيها

السؤال التاسع

لو إفترضنا أسبيدر يريد أن يقول لبنوته كلمه يعبر بها عن رأيه فيها فماذا يقول ؟؟؟؟؟؟؟

اقول ليها انها انسانة محترمة جدا وانا باعتبرها اختى الكبيرة وربنا يوفقها فى حايتها

السؤال العاشر

هل تريدون تعجيل أم تأجيل هذا العيد ؟؟؟؟؟؟؟تاجيل العيد

السؤال الحادى عشر

لو طلبت منكم كلمه عن هذا المنتدى وعن هذا الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟ا المنتدى جميل جدا والاجمل هو تفاعل الاعضاء والمحبة والاخوة بين كل الاعضاء وياريت يفضل كده فى تقدم والموضوع جميل ويقدم حلقات ممتازة فى النهاية يارب اكون كنت ضيف خفيف على البرنامج الرائع وعيد سعيد على كل اعضاء المنتدى الحلوين

The heart hides what you can’t say but the eyes say what you try to hide

علمنى ازاى احبه ومعه اعيش بس ازاى اعيش من غيره ده اللى معلمنيش

آلمعآنآإة آلگبرى هي :حين يسقط من
عينيگ إنسآإن مآ ..! لگنّہ لـآ يسقط من قلبگ ..! ۆ يظلُّ معلقاً بين مرآآحل
سقوط آلقلب ۆ سقوط آلعين ۆ تبقى ۆحدگ آلضحية لأحآسيس مُزعجہ ..!تحبّہ ..
لگنّك بينگ ۆ بين نفسگ تحتقره
...
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد نوفمبر 14, 2010 6:18 pm

شكرا ليك يا سبيدر

وشكرا ليكى يا بنوته

وإن شاء الله الخميس الجاى نضيف كمان عضو لقائمة منتخب المنتدى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة ديسمبر 03, 2010 4:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

إذيكم يا ولاد ويا بنات

عاملين إيه

جايبلكم النهارده معايا عضو جميل ومميز وأنا شخصيا نفسى أتعرف عليه لانه زوق جدا

ويسعدنى جدا إنه يكون العضو ده من منتخب المنتدى

العضو ده يا جماعه ممكن نكون بنشوفه كل يوم الصبح

أول مانصحى من النوم

وهو كمان اللى منور لنا المنتدى زى ماهو منورنا لوقتى فى برنامج لقاء التعارف ومنتخب المنتدى

أظن لوقتى إنتو عرفتو قصدى على مين

قصدى على على النور

والصباح

قصدى على الشمس

شمس من الأعضاء المميزة النشطه المحترمه التى وجدت من رغبتى أن أستضيفها فى هذة الحلقه

لكى نتعرف عليها جميعا ونجعلها أختا لنا

أهلا بيكى يا سمش

منوره المنتدى المنتدى ومنوره البرنامج

يارب تكون أسإلتى خفيفه ولقائى معاكى ظريف ومسلى

الأول الحلقه دى بتتكون من خمس أجزاء

الجزء الأول

عباره عن مقدمه عنك وعن شخصيتك

وزى ما إتفقنا فى الأول خالص

أنا مش هسألك عن نفسك أنا هأسيبك تكلمينا عن نفسك
يعنى الفقرة الأولى عرفينا بنفسك يا شموسه

.
.
.
.
.
.
.
.

وبعد ما نتعرف عليكى تيجى الفقره التانيه

ودى فقرة الشخصيه

يعنى هسألك شويه أسئله تجاوبى عليها يا شموسه وزى ما إتفقنا بردو فى الأول

لو مش عايزه تجاوبى على حاجه براحتك

لان ده مكان للتعارف لا للإعتراف

لو النت فصل عندك
أسبوع مثلا بتحسى بإيه

نفسك ترجعى طفله تانى ولا لأ وأغلب ظنى إنك طفله يا شموسه

إيه أكتر حاجه بتزعلك من زمايلك

إنتى راضيه عن نفسك ولا لأ

إيه أصعب موقف حصلك فى حيا تك

ما نسبه هذة الكلمات فى حياتك

السعاده

الحزن

الرقص

البكاء

التمريض

المنتدى أو النت عموما

ولوقتى بمناسبه النت والمنتدى نيجى للفقره الثالته

وهى فقرة المنتدى

إيه رأيك فى المنتدى وفى الموضوع ده

مين من الأعضاء نفسك

تشوفيه

تضربيه

تعرفيه

مين فى وجهة نظرك أهم 5 أعضاء فى المنتدى

إيه الحاجه اللى ممكن تخليكى تسيبى المنتدى ده

إيه رأيك فى عضو إسمه شمس معانا على المنتدى هههههههه

وفى أخر الفقرة لازم تقوليلنا فكرة لتطوير هذا المنتدى

ونوصل للفقرة الرابعه

ودى فقرة الذكاء

حلى الفزوه دى

عشرة وعشرة بس مش عشرين ولو حطينا عليهم خمسين يبقوا 11

يبقى إيه

وفى الفقرة الأخيرة

فقرة فاتت من حياتك

عملتى إيه العيد اللى فات
وكنتى مبسوطه ولا لأ

يا رب تكونى دايما مبسوطه

بتحتفلى بعيد ميلادك ولا لأ

وعيد ميلادك اللى فات كان عامل إيه

رمضان اللى فات مر عليكى إزاى

كليتك دخلتيها برغبتك ولا عشان نصيبك ولا غصب عنك

وفى النهايه عشان ما أطولش عليكى يا شموسه
قوليلى طول يامحمد

أحب أقولك شكرا جزيلا ليكى على اللقاء الجميل ده

وأتمنى ما تكون أسئلتى رخمه عليكى ويا رب تعجبك

والسؤال الأخير خالص خالص

إنتى هتكونى معانا فى الشتا بردو ولا إنتى فى الصيف بس ههههههههههههههههه

شكرا ليكى يا شموسه

بجد نوتى التوبيك ويا رب يكون مسلى وظريف

شمس

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الأحد ديسمبر 05, 2010 3:45 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

إذيكم يا ولاد ويا بنات

عاملين إيه

جايبلكم النهارده معايا عضوجميل ومميز وأنا شخصيا نفسى أتعرف عليه لانه زوق جدا

ويسعدنى جدا إنه يكون العضوده من منتخب المنتدى

العضو ده يا جماعه ممكن نكون بنشوفه كل يوم الصبح

أول مانصحى من النوم

وهو كمان اللى منور لنا المنتدى زى ماهو منورنا لوقتى فى برنامج لقاءالتعارف ومنتخب المنتدى

أظن لوقتى إنتو عرفتو قصدى على مين

قصدى على على النور

والصباح

قصدى على الشمس

شمس من الأعضاء المميزة النشطه المحترمه التى وجدت من رغبتى أن أستضيفها فى هذة الحلقه

لكى نتعرف عليها جميعا ونجعلها أختا لنا

شكرا يامحمد على المقدمة الجميلة دى وأتمنى أكون كدا طبعا

ويارب اكون دايما عند حسن الظن

وأكيد أنا هأكون أسعد لواعتبرتونى طبعا اخت ليكم

أهلا بيكى يا شمس

منوره المنتدى المنتدى ومنوره البرنامج

اها ماانا عارفه هههه

قصدى البرنامج والمنتدى منوربأصحابة

يارب تكون أسإلتى خفيفه ولقائى معاكى ظريف ومسلى

ادينا معاك وهنشوف يللا بسم الله

الأول الحلقه دى بتتكون من خمس جزاء

امممممممممم

الجزء الأول

عباره عن مقدمه عنك وعن شخصيتك

انا شمس

عندى 18 سنة وكام شهر كدا

طالبة بكلية تمريض سنة تانية

بنت عادية جدا أوأقل من العادية كمان

بحب الناس واتمنى ان كلهم يحبونى

وزى ما إتفقنا فى الأول خالص

أنا مش هسألك عن نفسك أنا هأسيبك تكلمينا عن نفسك

يعنى الفقرة الأولى عرفينا بنفسك يا شموسه

.
.
.
.
.
.
.
.

اهه عرفتك بنفسى أى خدمة ياسيدى

وبعد ما نتعرف عليكى تيجى الفقره التانيه

ودى فقرة الشخصيه

يعنى هسألك شويه أسئله تجاوبى عليها ياشموسه وزى ما إتفقنا بردو فى الأول

لو مش عايزه تجاوبى على حاجه براحتك

لان ده مكان للتعارف لا للإعتراف

أكيد

بس ان شاء الله أوعدك انى أجاوب على اد مااقدر

لو النت فصل عندك

أسبوع مثلابتحسى بإيه

أكيد هرتاحوا منكوا............قصدى هشوف هوحشكوا ولا لأ

وبرده هضطر اسفة انى اذاكر

نفسك ترجعى طفله تانى ولا لأ وأغلب ظنى إنك طفله يا شموسه

انا بصراحة بحب مرحلة الطفولة جدا لانى بحس ان الواحد بيكون فيها تلقائى

وعلى طبيعته خالص

وبحب الأطفال جدا وبجب أكون طفولية معاهم عشان أقدر أفهمهم

لكن مش عايزة أرجع طفلة تانى ولاحاجة لانى برده عايزة أمر بكل المراحل التانية وأستمتع بيها

إيه أكتر حاجه بتزعلك من زمايلك

لا مفيش حاجة معينة الموقف اللى بيحكم

بس دايما باحاول ماازعلش من زمايلى لانى ماليش عشم فيهم فبحاول اعدى

لكن صحابى بزعل منهم لوعملوا حاجة ماكنتش متوقعة انهم يعملوها معايا

وبرده مابحبش ازعل كتير بس لما بزعل, بزعل اوى يعنى

إنتى راضيه عن نفسك ولا لأ

الحمد لله راضية عن نفسى لعند دلوقتى

واكيد بتمنى احقق حاجات كتيرة تخلينى اكون راضية عن نفسى اكتر

وطبعا المهم رضا ربنا عنى

وبتمنى برده ان كل الناس ترضى عنى

إيه أصعب موقف حصلك فى حيا تك

لا حقيقى مش فاكرة

ما نسبه هذة الكلمات فى حياتك

السعاده

أن أفعل ماأريد وقتما أريد

وأن أرى كل من حولى سعداء

الحزن

شعور لابد منه

ولازم الواحد يحزن عشان يحس بطعم السعادة والفرح

الرقص

اسألوا أهل العلم ان كنتم لاتعلمون ههههههه(فيفى عبده يعنى)

البكاء

دمعة عين قادرة على تخفيف الالام

التمريض

هى مهنة جميلة للى يعرفها ويمتهنها لكن الناس برده لسه ماغيروش فكرهم عنها

وأتمنى انهم يغيروه ويعترفوا ان احنا لينا دور كبير

المنتدى أو النت عموما

النت باعتبره سلاح ذوحدين

ممكن تستفاد منه لواستخدمته صح

وممكن يضرك جدا لواستخدمته غلط

ولوقتى بمناسبه النت والمنتدى نيجى للفقره الثالته

وهى فقرة المنتدى

إيه رأيك فى المنتدى وفى الموضوع ده

بالنسبة للمنتدى بجد جميل جدا والأعضاء كويسين ومحترمين جدا ويستاهلوا كل خير

وبالنسبة للموضوع دا كويس جدا وعاجبنى فكرته من الاول

عجبنى انه يكون فيه حاجة تعرفنا ببعض

علشان نعرف بعض اكتر واكتر

مين من الأعضاء نفسك

تشوفيه

طبعا كل الاعضاء

تضربيه

بص هوا انا مابحبش اضرب حد وخصوصا من المنتدى لان كلهم ناس لذيذة وبحبهم أوى بجد

تعرفيه

نفسى أعرف كل الاعضاء لكن من خلال كتاباتهم وكلماتهم

لان كتاباتهم اكيد بتعبر عنهم

مين فى وجهة نظرك أهم 5 أعضاء فى المنتدى

أى عضو بيشارك فى المنتدى وبيحط مواضيع وردود

بعتبره من أهم الأعضاء

وبجد كل أعضاء منتدى فيوتشر ستارز نشيطين والمنتدى مينفعش من غير أى حد فيهم

إيه الحاجه اللى ممكن تخليكى تسيبى المنتدى ده

مش عارفه بس لوحبيت المنتدى والاعضاء اوى يعنى ميتهيالى انى مش هاقدراسيبه

يللا انتوا وشطارتكوا بقاهههههههههه

إيه رأيك فى عضو إسمه شمس معانا على المنتدى هههههههه

لا مااعرفوش العضو دا ممكن تعرفهولى اكترهههههههه

عموما انامااقدرش احكم على نفسى يامحمد

بحب الناس اللى تحكم عليا من خلال معرفتهم ليا وانا عارفه انى طبعا مهما عملت مش هارضى كل الناس

وفى أخر الفقرة لازم تقوليلنا فكرة لتطوير هذا المنتدى

انا ميتهيالى ان احسن حاجة ممكن تخلى كل الناس تشارك وتحب المنتدى

هيا المسابقات ويكون فيه جوايز وأوسمة للمسابقات دى

وبقترح اننا نعمل موضوع اسبوعى متجدد نختار فيه

_أحسن عضوشارك خلال الأسبوع دا

_أحسن مشرف برده

_صاحب أحسن موضوع خلال الاسبوع

ونديهم أوسمة دا طبعا لو الادارة موافقة

ونوصل للفقرة الرابعه

ودى فقرة الذكاء

لا ماليش فيههههههههه

حلى الفزوه دى

عموما هاحاول ويارب تطلع صح

عشرة وعشرة بس مش عشرين ولو حطينا عليهم خمسين يبقوا11

يبقى إيه

اقول

الساعة عشرة وعشرة ولوضيفنا خمسين دقيقة تبقا الساعة 11

وفى الفقرة الأخيرة

الحمد لله وصلنا للاخر واوعى يكون فيه الفقرة بعد الاخيرة

فقرة فاتت من حياتك

عملتى إيه العيد اللى فات
وكنتى مبسوطه ولا لأ

عادى يعنى زى اى عيد

اول يوم بقعد فى البيت وقرايبنا بيزورونا تمام

فى اليوم التانى بزور اللى زارونا هههههههه لا واكيد اللى مش زارونا كمان

فى التالت والرابع وكدا ممكن نخرج انا وصحابى

والحمد لله كنت مبسوطة لانى بشوف الناس اللى باحبهم

وبرده كنت مبسوطة عشان دا اول عيد ليا معاكم فى المنتدى

يا رب تكونى دايما مبسوطه

يارب

بتحتفلى بعيد ميلادك ولا لأ

ممكن فى البيت يعنى احتفال بسيط كدا اصله حرام يعنى

وممكن مع صحابى برده

وعيد ميلادك اللى فات كان عامل إيه

اها الحمد لله كان كويس ماافتكرتوش اصلا

هما اللى افتكروه فى البيت

رمضان اللى فات مر عليكى إزاى

الحمد لله كان كويس

كليتك دخلتيها برغبتك ولا عشان نصيبك
ولا غصب عنك

بص هاقولك طبعا مش هيا دى الكلية اللى اتمنيتها كنت بتمنى حاجة احسن مع انى مكنتش بذاكر بس دا طموح بقا ههههههههه

لكن مادام مالحقتش الكليات التانية اللى بحبها حسيت انها ممكن تربطنى بيهم

وكمان اهلى بيحبوها وفى النهاية كله نصيب

بس بعد مادخلت الكلية دى حسيت اد ايه هيا مهمة وحسيت ان احنا لينا دور مهم جدا

ولازم نسعى ان احنا نقوم بيه على اكمل وجه

وفى النهايه عشان ما أطولش عليكى يا شموسه

قوليلى طول يامحمد

اها طول يامحمد

بس هات حق القهوة اللى اناعمالة اشربها وانا بحل دى هههههه

أحب أقولك شكرا جزيلا ليكى على اللقاء الجميل ده

ميرسى يامحمد

وأتمنى ما تكون أسئلتى رخمه عليكى ويا رب تعجبك

لا رخمة بقا بس يللا هه ,بس هعمل ايه هستحمل وخلاص ههههههه

لا بجد اسئلة لذيذة من محاور رائع طبعا بتمناله كل خير

والسؤال الأخير خالص خالص

اكيد, اما نشوف

إنتى هتكونى معانا فى الشتا بردو ولا إنتى فى الصيف بسههههههههههههههههه

لا ازاى الشمس موجودة فى كل فصول السنة بس فى الشتا مابتظهرش كتير

يعنى انا بقا هيقل ظهورى فى الشتا برده

هاجيلكوا شوية الصبح بقا وبس

بس بقا انا على قلبكوا كل يوم هههههههههههه

شكرا ليكى يا شموسه

ميرسى ليك يامحمد ويارب أكون قدرت اجاوب ع الاسئلة واجيب درجة حلوة بقا

بجد نورتى التوبيك ويا رب يكون مسلى وظريف

لا دا نورك

وبجد كانت اسئلة ظريفة ودمها خفيف ولذيذة كمان

استمر بقا قى البرنامج دا ,هتنفع ويللا ليك مستقبل كمان هههههههه

يللا بقا سلام عليكم

Banota Baskota

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لقاء التعارف    الجمعة مارس 04, 2011 3:45 pm

انا يشرفنى ويسعدنى انى اكملكوا البرنامج وان شاء الله الضيفة اللى انا اخترتها تعجبوا

عشان نبتدى حوار معاها بصراحة انا لسة مش حددت الحوار هيكون عن ايه بس ان شاء الله هيكون شيق ولذيذ زى العضوة اللى انا اختارتها تكون ضيف شرف الاسبوع لبرنامج لقاء التعارف

وانا مستنية رايها ودها عشان انزلها الحوار وتتفاعل معانا باذن الله

العضوة هى (( butterfly ))

واشوفكم على خير ان شاء الله

برنامج لقاء التعارف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية